Hoi, ik ben op zoek naar een leuke hobby maar weet niet wat, ben ook niet echt crea bea dus wie weet wat leuks....
als je een hobby zoekt en niet weet wat je moet doen dan is het misschien goed om een stukje van jezelf te ontdekken, dus wat bosi333 ook zegt, je passie, je interesses, waar liggen die? ik teken, dans en zing, maar dat is erg persoonlijk
me passie: Schaatsen... helaas kan ik dat nu niet doen, oke er zijn banen zomers open maar daarnaast zijn me enkels te zwak geworden door de vele keren dat ik er door heen ben gegaan en ook al aan ben geopereerd. ik weet er zijn schaatsen met hoge schoenen. ben dus nu opzoek naar iets heel anders vandaar me oproep
Als schaatsen jouw passie is, kan je misschien gaan skaten tijdens de rest van het jaar? Ik heb heel mijn leven al graag geknutseld. Ondertussen heb ik al verschillende workshops gevolgd en zelf kaarten maken blijft mijn topper! Scrapbooking vind ik heel mooi, maar dat ligt mij niet zo goed. Ik ga nu een album voor mijn vriend maken met de hulp van een vriendin, dus misschien gaat het dan toch nog meevallen Mijn vriend heeft altijd interesse gehad in modelbouw. Een collega van mij begon daar toevallig over en zo zijn ze een clubje opgestart. Ze amuseren zich te pletter, net kleine kinderen
Ik vind het heerlijk om creatief bezig te zijn en doe eigenlijk van alles en nog wat. Voornamelijk scrapbooken en kaarten maken, maar ook schilderijen met foto's daarop enzo.
Ga je niet graag andere sporten doen? Ik ga bijvoorbeeld heel graag naar de sportschool danslessen volgen en ondertussen heb je wat sociaal contact... En thuis: lezen, kruiswoordpuzzels, sudoku's, nieuwe dingen proberen in de keuken en dergelijke?
ik sport 1x per week fitness want de "groepssporten" zijn op een tijd die mij niet uitkomen maar ik wil iets doen wat ik ook thusi kan doen weet kaarten maken maar nogmaasl ben geen freubel en in de keuken sta ik regelmatig om recepten uit te proberen was dus gewoon nieuwsgierig waar jullie mee aan zouden komen
Mijn hobby's varieren een beetje, hangt ervan af waar ik zin in heb. *Ik hou een scrap-dagboek bij over onze kinderwens *Speel gitaar *Als de zon schijnt lekker in mijn ligstoel in het zonnetje lezen *Kralen sieraden maken (is al lang geleden trouwens) *Lekker kokkerellen, dit doe ik het meeste haha. *Borduren (ook al een tijdje geleden, moet hem nog afmaken) hopelijk vind je snel een hobby die bij je past, ik vind het heerlijk om lekker bezig te zijn en nergens aan te hoeven denken
Noesje Borduren doe je dat vanaf een patroon of van de pakketten die voor gedrukt zijn? enne waar koop je ze, op de markt in de winkel of ergens op internet? enne ik ben een beetje blond maar wat is een scrap-boek... Nijntje1984 helaas skeeleren gaat ook niet meer er komt toch te veel druk op me enkels te staan en dan verga ik van de pijn...
Scrapbooken is het creatief verwerken en inplakken van je foto's zoals bijvoorbeeld dit:Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!
scrapbook is indd het crea inplakken van foto's maar bij mij is het een scrap-dagboek, dus crea inplakken van teksten en gebeurtenissen bij de gynaecoloog. Met allerlei dingetjes die ik erbij kan plakken (plaatjes, bloemetjes, beestjes, stickers enz) Dat borduren doe ik vanaf een patroon en ik heb het gekocht bij een hobbywinkel hier in de buurt. Maar wel een compleet pakket, alles zit erbij draad, stof en naald Degene die ik nu heb liggen is een oude leesplank met aap, noot, mies enz van 120cmx90cm dus best flink wat werk.
leuk al die hobbys..ik ben er eentje die dan ergens aan begint en het nooit afmaakt ikkom elke keer weer met een ander "briljant" idee en ga dan ooke cht alle spulletjs kopen nou na een uurtje of 2 heb ikhet weer gehad en ikkijk er dan ook niet meer naar om.
mijn hobby is fotograveren en me katten! ik heb 2 raskatten en daar ben ik een cattery mee begonnen. ik hoop deze zomer ons eerste nestje te ontvangen en dan heb ik mijn handen vol!! xxxx sky