Ik heb vorige week een bestelling bij h&m gedaan en deze is verzonden 10-12 staat er achter maar hij is niet volgbaar of wat dan ook, uiteraard ook niets ontvangen is dit veranderd je kon hem toch altijd volgen via de post?
Het duurt altijd een paar dagen voordat je dat kunt zien bij H&M. Volgens mij hebben ze het pakketje dan 'voorgemeld' en dan valt er nog niks te volgen
Ik heb ook weleens zo'n gezeur gehad, dat ik nu niks meer online bestel bij H&M. Ik heb een maand op een broekje voor mijn zoontje moeten wachten. Gelukkig valt ie groot, dus kan hij hem nog wel een tijdje aan. Hopelijk komt jouw pakketje wel gewoon aan binnenkort.
Heb ik vorige week ook gehad. Uiteindelijk toch na 3 dagen geleverd, maar kon wel pas op de dag van levering het pakketje volgen. Bezorgtijd klopte ook gewoon. Komt vast goed!!
Ik ging toevallig net kijken op mijn HM omdat ik zondag een bericht kreeg dat hij ingepakt was, geen mail gehad dat hij was verzonden. Keek net op de site van HM en kon zien dat hij vandaag is afgeleverd....ik wil naar huis!!
Kleine pakketten krijgen geen track en trace code, mijn pakket was 1-12 verzonden en kwam pas 10-12 binnen. Duurd soms lang voor ze het magazijn verlaten.
Ze wisten vast dat ik het erover had zojuist binnen gekomen, vraag me niet hoe postbode was al weg en lag opeens op de mat. Mijn kerst cadeau is binnen in ieder geval.
Kan idd een klein pakketje zijn en dus brievenbus post en daarvan krijg je geen code. Het frappante was dat mijn brievenbus stuk niet in de brievenbus pastte de postbode moest aanbellen, maar zo'n stuk kan langer duren dan een pakketje.