bestelling hm is verzonden niet volgbaar

Discussie in 'De lounge' gestart door senta, 13 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senta

senta Niet meer actief

Ik heb vorige week een bestelling bij h&m gedaan en deze is verzonden 10-12 staat er achter maar hij is niet volgbaar of wat dan ook, uiteraard ook niets ontvangen is dit veranderd je kon hem toch altijd volgen via de post?

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Het duurt altijd een paar dagen voordat je dat kunt zien bij H&M.
    Volgens mij hebben ze het pakketje dan 'voorgemeld' en dan valt er nog niks te volgen :)

3. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Ik heb ook weleens zo'n gezeur gehad, dat ik nu niks meer online bestel bij H&M. Ik heb een maand op een broekje voor mijn zoontje moeten wachten. Gelukkig valt ie groot, dus kan hij hem nog wel een tijdje aan. Hopelijk komt jouw pakketje wel gewoon aan binnenkort.

4. Blinq

Blinq Bekend lid

12 jan 2011
    708
    0
    0
    Heb ik vorige week ook gehad. Uiteindelijk toch na 3 dagen geleverd, maar kon wel pas op de dag van levering het pakketje volgen. Bezorgtijd klopte ook gewoon. Komt vast goed!! ;)

5. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik ging toevallig net kijken op mijn HM omdat ik zondag een bericht kreeg dat hij ingepakt was, geen mail gehad dat hij was verzonden. Keek net op de site van HM en kon zien dat hij vandaag is afgeleverd....ik wil naar huis!! :)

6. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Kleine pakketten krijgen geen track en trace code, mijn pakket was 1-12 verzonden en kwam pas 10-12 binnen. Duurd soms lang voor ze het magazijn verlaten.

7. Syl72

Syl72 Bekend lid

14 mrt 2008
    817
    176
    43
    Klopt, als het niet volgbaar is, dan is het brievenbuspost.

8. senta

senta Niet meer actief

zou een overhemd en een pyama via de brievenbus gaan?

9. senta

senta Niet meer actief

Ze wisten vast dat ik het erover had zojuist binnen gekomen, vraag me niet hoe postbode was al weg en lag opeens op de mat. Mijn kerst cadeau is binnen in ieder geval.

10. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Fijn dat het bezorgd is :)

11. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Kan idd een klein pakketje zijn en dus brievenbus post en daarvan krijg je geen code. Het frappante was dat mijn brievenbus stuk niet in de brievenbus pastte ;) de postbode moest aanbellen, maar zo'n stuk kan langer duren dan een pakketje.

Deel Deze Pagina