ik/wij ben vanmorgen naar de verloskundige geweest, en ik/wij zijn zo blij dat het hartje vanmorgen goed klopte Mijn vader is namelijk donderdag 21 juni op 51 jarige leeftijd plotseling overleden, dit is voor ons een erge schok. en nog steeds erg onwerkelijk. het is voor ons zooooooo dubbel, mijn vader overleden en in mijn buik groeit een nieuw levem Ik was bang dat ook de baby wat mankeerde maar ben o zo blij dat dit goed is gegaan.
Beetje tegenstrijdig zo maaar.... gecondoleerd met je vader en van harte gefeliciteerd met het kloppende hartje van jullie wondertje! En porbeer nu te genieten van die kleine in je buik!
wat staat het toch dicht bij mekaar he leven en dood veel sterkte meid en je kleintje in je buik zal je er wel bovenop helpen.
Gecondoleerd en Gefeliciteerd meid. Inderdaad heel dubbel...maar je vader zal nu over de kleine waken! Probeer van je zwangerschap te genieten.
Meid, wat verschrikkelijk voor je. Inderdaad zo tegenstrijdig. En zoals al eerder aangegeven, je vader zal waken over de gezondheid van je kleine. Ik wens je heel veel sterkte met het verlies van je vader.