Hij stootte per ongeluk tegen zijn rechterbal en de dag daarna was zijn bal zo groot als een voetbal.
Als ik het goed begrijp, is de enige oplossing dat de balzak eraf moet, castratie dus, maar dan moet ie zijn leven lang door een buisje piesen... En net hoor ik, dat ding wordt met de maand 1,5 kilo zwaarder Dan zou ik toch zeggen, haal m dr maar af! Uiteraard makkelijker gezegd dan gedaan, maar als het zo door gaat wordt het nog zijn dood.
Lekker gezellig praatje ook over ballen zo groot als, nou ja geen benaming even maar heeeeeel groot! Echt heel sneu.
Serieus ga door een buisje plassen, dit is niet gezond. Met plassen door een buisje kan je wel weer je leven oppakken
Wat ontzettend zielig voor die man. Het lijkt me best een grappige gezellige kerel maar hij is gewoon helemaal geïsoleerd op deze manier
Ik kan het niet kijken, maar van wat ik hier lees valt m'n mond al open.. Elke maand 1,5 kilo zwaarder? Arme man..
Hij woont wel in mijn meest geliefde stad Las Vegas! Ik begrijp alleen niet dat niemand die man kan helpen, die gezondheidszorg in de US is zo bagger.