Wij zijn vannacht terug gekomen uit disney, echt niks gemerkt. Ook was de oad service balie gewoon open
Voor degene die via OAD Disney hebben geboekt wordt dit door Disney aangegeven: Disneyland Paris NL Er zijn op dit moment een aantal verschillende boodschappen in de markt met betrekking tot Oad klanten en reizen naar Disneyland Paris. Wij kunnen ons voorstellen dat dit tot verwarring en onrust kan leiden. Daarom willen wij als Disneyland Paris het volgende bevestigen. Bij Disneyland Paris staat de gast centraal. Daarom garanderen wij iedere gast, die aan de volgende voorwaarden voldoet, dat zijn toegang en verblijf in Disneyland Paris gewaarborgd is en dus gewoon door kan gaan: -Het arrangement is geboekt in één van onze eigen Disney Hotels (Disneyland Hotel, Disneys Hotel New York, Disneys Newport Bay Club, Disneys Sequoia Lodge, Disneys Hotel Cheyenne, Disneys Hotel Santa Fe of Disneys Davy Crockett Ranch) -De gast is in het bezit van de Oad reisbescheiden (vouchers) -Het vervoer is door de gast zelf geregeld Voor de overige gasten werken we op dit moment hard aan een oplossing om ook hen te kunnen faciliteren. We zijn in nauw contact met alle betrokken partijen en komen hier zo snel mogelijk op terug. We zullen alles in het werk stellen om ook deze gasten in de toekomst te mogen verwelkomen.
Ik vertrouw het voor geen meter. Disney blijft dit volhouden maar ik heb 3x gebeld met Oad en hun snappen Disney niet. De boekingen zijn allemaal geannuleerd alle kamers worden vrij gegeven. Ook al willen ze de reizen overnemen dat mogen ze niet. Ze zeggen ook dat ze contact hebben met Oad maar ook dat is niet waar. Wij hebben dus vanmiddag opnieuw via de Disney site geboekt. En Oad en ons reisbureau zeggen dat dit echt het beste is. Ons reisbureau zorgt ervoor dat we ons geld terug krijgen.
Gisteren avond flink aan de telefoon gehangen. Disney Frankrijk bevestigd wat er op de site staat maar adviseerde Disney Nederland te bellen voor bevestiging. Wij gebeid met veel moeite er Door heen. Daar werd het bevestigd ze zeiden dat in Frankrijk De regel is dat geboekte betaalde reizen (mensen met een voucher) Door moeten gaan. Ze hebben een eigen verzekering waar ze de kosten op verhalen.
mijn tante gaat ook naar Disney paris, in de herfstvakantie. Voor dat het op het nieuws was was mijn tante gebeld met de mededing dat de reis niet daar zou gaan via oad reizen. Ze krijgt het geld terug 3000 euro het reisbureau heeft op nieuw voor ze geboekt en dan ook nog 1000 euro goedkoper ook