oad failliet

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Vlinder 85, 25 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    Wij zijn vannacht terug gekomen uit disney, echt niks gemerkt. Ook was de oad service balie gewoon open

2. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Voor degene die via OAD Disney hebben geboekt wordt dit door Disney aangegeven:

Disneyland Paris NL
    Er zijn op dit moment een aantal verschillende boodschappen in de markt met betrekking tot Oad klanten en reizen naar Disneyland Paris. Wij kunnen ons voorstellen dat dit tot verwarring en onrust kan leiden. Daarom willen wij als Disneyland Paris het volgende bevestigen.

Bij Disneyland Paris staat de gast centraal. Daarom garanderen wij iedere gast, die aan de volgende voorwaarden voldoet, dat zijn toegang en verblijf in Disneyland Paris gewaarborgd is en dus gewoon door kan gaan:

-Het arrangement is geboekt in één van onze eigen Disney Hotels (Disneyland Hotel, Disney’s Hotel New York, Disney’s Newport Bay Club, Disney’s Sequoia Lodge, Disney’s Hotel Cheyenne, Disney’s Hotel Santa Fe of Disney’s Davy Crockett Ranch)

-De gast is in het bezit van de Oad reisbescheiden (vouchers)

-Het vervoer is door de gast zelf geregeld

Voor de overige gasten werken we op dit moment hard aan een oplossing om ook hen te kunnen faciliteren. We zijn in nauw contact met alle betrokken partijen en komen hier zo snel mogelijk op terug. We zullen alles in het werk stellen om ook deze gasten in de toekomst te mogen verwelkomen.

3. Hartjes

Hartjes Actief lid

6 aug 2011
    263
    0
    0
    Ik vertrouw het voor geen meter.
    Disney blijft dit volhouden maar ik heb 3x gebeld met Oad en hun snappen Disney niet.
    De boekingen zijn allemaal geannuleerd alle kamers worden vrij gegeven.
    Ook al willen ze de reizen overnemen dat mogen ze niet.
    Ze zeggen ook dat ze contact hebben met Oad maar ook dat is niet waar.

Wij hebben dus vanmiddag opnieuw via de Disney site geboekt.
    En Oad en ons reisbureau zeggen dat dit echt het beste is.
    Ons reisbureau zorgt ervoor dat we ons geld terug krijgen.

4. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    heb ik ook gedaan want vertrouw het allemaal niet. Jammer dat we lang op ons geld moeten wachten.

5. Hartjes

Hartjes Actief lid

6 aug 2011
    263
    0
    0
    Ja gaat ongeveer 2 maanden duren.
    Wanneer ga jij weg Eden28?

6. Taliada

Taliada Actief lid

29 mei 2012
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ken een aantal mensen die bij Oad werken en vooral voor hen is het enorm vervelend!

7. Jkuil01

Jkuil01 Bekend lid

6 mei 2012
    828
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gisteren avond flink aan de telefoon gehangen. Disney Frankrijk bevestigd wat er op de site staat maar adviseerde Disney Nederland te bellen voor bevestiging. Wij gebeid met veel moeite er Door heen. Daar werd het bevestigd ze zeiden dat in Frankrijk De regel is dat geboekte betaalde reizen (mensen met een voucher) Door moeten gaan. Ze hebben een eigen verzekering waar ze de kosten op verhalen.

8. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Morgen

9. Hartjes

Hartjes Actief lid

6 aug 2011
    263
    0
    0
    Veel plezier!

10. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    mijn tante gaat ook naar Disney paris, in de herfstvakantie.
    Voor dat het op het nieuws was was mijn tante gebeld met de mededing dat de reis niet daar zou gaan via oad reizen.

Ze krijgt het geld terug 3000 euro

het reisbureau heeft op nieuw voor ze geboekt en dan ook nog 1000 euro goedkoper ook

11. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Helemaal mee eens!!

Deel Deze Pagina