OAD meningsverschil

Discussie in 'De lounge' gestart door Marieke1983, 15 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Or
    Erg makkelijk?? Weet je wat een nachtje in een disneyhotel kost??:)
    Ik vind t een mooie tegemoetkoming die binnen hun mogelijkheden ligt, nogmaals je hoeft t park niet in, dat is dan je eigen keus..

Is t een optie dat een dag ticket voor twee parken gesplitst wordt? Dus ipv 1dag een ticket voor beide parken, 2dagen een ticket voor 1park. Dus de ene dag disneyland in en de andere dag de studios?

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Manuk volgens mij kan dat niet.

Maar chantal heeft er verstand van en volgens haar staat oad in zijn recht. Dus eerlijk is eerlijk, dan h

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Manuk volgens mij kan dat niet.

Maar chantal heeft er verstand van en volgens haar staat oad in zijn recht. Dus eerlijk is eerlijk, dan hOudt het gewoon op. Ik heb oad al bericht daarover en wij beslissen nu wat we gaan doen.

4. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Wat je ook kan doen is op de eerste dag lekker relaxen van je aankomst en pas op dag 2 je eerste dag entree gebruiken. De entreedagen gaan namelijk in op het moment dat je deze voor de eerste keer door de entree automaat haalt.

5. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Ik heb er zelf ook verstand van, en zoals ik al eerder zei OAD staat idd in zijn recht ;)

6. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Wat je ook doet zodra je naar Parijs wil ben je behoorlijk wat tijd kwijt en voor een enkeltje per persoon 2,90. Dan ben je in Parijs maar wat dan de hele dag rondstruinen? Zou mijn ding niet zijn. En je moet ook weer rond 6 uur op het air port zijn omdat je vlucht dan 8 uur vertrekt. Of wordt je van Euro Disney naar het vliegveld gebracht?

Misschien zou je eens kunnen kijken wat het kost om met Euro Lines naar Parijs te gaan ... vaak spotgoedkoop en dan hotel los boeken en een entree ... als je ff zoekt kun je vast nog wel ergens last minutes krijgen.

Wat OAD probeert te doen is doen of ze je tegemoet komen maar eigenlijk zetten ze je tegen de muur. En ja ik zou ook niet met een krap budget naar Euro Disney willen maar dat ben ik en jullie zijn jullie.

Mocht je nog meer weten over reizen in en rondom Parijs stuur me even een PB! Kan je waarschijnlijk wel helpen!

7. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Jeetje gek verhaal hoor!

Ik zou lekker dat aanbod van OAD aannemen en die extra hotelovernachting nemen. Dan kun je die avond ervoor lekker rustig aan doen en nog tot laat in disneyland blijven. 's ochtends lekker ontbijten en dan gezellig samen parijs in. Openbaar vervoer kost geen drol en Parijs is zo prachtig om te zien. Al ga je alleen naar de eifeltoren, sfeer proeven en lekker een broodje eten in het gras. Die dag die vliegt om!

Dus lekker genieten met je vriendin, dankbaar zijn voor de extra overnachting en er samen een onvergeetelijk weekend van maken!

8. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

butterfly ik begreep dat disney nu om 7 uur sluit?!

onee 20.30
    Die andere gaat eerder dicht:D

9. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Tenzij t veranderd is de afgelopen 2dagen, sluit disneyland om 21.00uur met een schitterend einde die de moeite waard is om te zien!!
    Studios sluiten om 18.00uur, en disneyvillage om 00.00uur

10. kylain

kylain Bekend lid

7 mei 2008
    928
    0
    16
    Orthodontistassistente
    Zoetermeer
    je hebt een heel groot winkelcentrum in de buurt waar je je ook kunt vermaken...gratis met de bus naar val d'europe...

11. Smnee

Smnee Niet meer actief

Dit hadden ze toch ook eerder kunnen bedenken? En nee, je hoeft het park niet in... Je kunt lekker de hele dag op een bankje in Parijs gaan zitten wachten

12. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Als het om een overboeking gaat dan weten ze dat niet eerder ..

En jeetje, een dagje parijs hoeft echt niet zoveel geld te kosten hoor, koop gewoon lekker een broodje ergens ( in de supermarkt ) en ga lekker picknicken in het park, loop een rondje, ga naar de eifeltoren ... Waarom sip op een bankje gaan zitten.. ;)

13. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Inderdaad is de mogelijkheid daar om naar Parijs te gaan. Maar ok even een snelle berekening. Op en neer naar Parijs 12 euro. Dan heb je nog niet gegeten en gedronken en ben je alleen maar in Parijs aangekomen. Wil je dan nog ergens anders heen en is het ver lopen moet je weer een metro kaartje kopen van 2 euro per stuk.
    Vervolgens wil je eten en al koop je een broodje bij Centre Pompidou bijvoorbeeld in een van die kraampjes ben je minimaal 4 euro kwijt en heb je nog geen drinken (of naard e supermarkt maar belegde broodjes zijn daar bijna hetzelfde) en dan wat drinken ... bij elkaar 15 euro.

En dan heb je nog helemaal niks gedaan geen musea of iets in geweest! Alles bij elkaar zou ik toch al snel 50 euro rekenen voor een dagje (niet veel doen) in Parijs. En inderdaad je kunt lekker in Jardin de Luxembourg gaan luieren maar daar moet het weer ook naar zijn.

Vind dat OAD heel schappelijk is met een overnachting bij te boeken voor ze maar aangezien dat ze een krap budget hebben (wat niemand kan overzien hoe krap) kan ik me voorstellen dat een nacht extra niet echt is waarop je zit te wachten.

Hoe dan ook je bent meer geld kwijt. En als je een flink vakantie budget hebt is dat geen probleem maar nu wel. Dan mag je als reisbureau je klant die al 8 maanden geleden heeft geboekt niet zo tegen de muur zetten. Ze kunnen toch geen kant op dan die extra dag aannemen en het beste er van maken of annuleren!

14. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    wat een kansloze kutdiscussie dit,met van die achterlijke antwoorden van al onze financiele rekenwonders hiero.

Ik vind het vrij LOGISCH dat als je een extra dag moet blijven, je dan geen 75 euro MEER kan missen als je berekening daarop gemaakt is.

Als zij ervoor heeft gespaard, heeft ze in haar budget heus eten meegenomen en waarschijnlijk haar budget iets ruimer gemaakt, alleen waarschijnlijk geen 75 euro parkentree.Of moet je een paar duizend euro hebben volgens jullie, rekenwonders, om te kunnen genieten in Disneyland Parijs, moet je het ruim hebben om erheen te kunnen gaan? Nee. Je kan heus een keer een weekend weg voor iets waarvoor je gespaard hebt, dat het dan inene , en dan nog ACHT MAANDEN later, 8 maanden!!! niet kan, is OAD hun probleem.

Als het eerder was gemeld, had haar vrienden die 8 maanden nog wat opzij kunnen zetten, toch, rekenwonders?

Ik vind het ronduit logisch dat hun van OAD verwachten dat zij dit betalen, ze verplichten je om 75 euro extra kosten te maken, terwijl dat in het begin niet het geval was. En voor jullie is 75 euro waarschijnlijk niets, maar voor haar wel.

Het eten en drinken heeft hier geen ene moer mee te maken, het gaat erom dat OAD hun in principe verplicht extra kosten te maken voor het park , dáár gaat het in de beginpost over, niet over dagjes op een bankje zitten in Parijs, stenen gooien in het water en munten rapen in het park, stel rekenwonders.

15. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    Amen

16. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.660
    1.419
    113
    Hmm balen dat al zou ik een extra dagje disney wel zien zitten maar als het financieel niet gaat dan houd het op, 1 van jullie is niet toevallig anwb lid dat je nog gebruik kunt maken van het gratis ticket? En anders eens kijken voor goedkopere tickets er zijn op dit momente tickets te koop voor 30 euro voor 1 dag 2 parken dus misschien is het dan wel te overzien?

17. me83

me83 Niet meer actief

ik snap dat je alleen die 2 dagen wilde.. en niet het entree voor voor dag drie wilt betalen..

waarom gaan jullie niet gwoon naar disney en na de gratis overnachting naar huis.. dus gewoon thuis eten.. je bent toch niet verplicht daar te blijven die derde dag?

18. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    zullen vast met de bus van OAD gaan

19. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Jeetje wat sneu, jullie verheugen je er al 8 maanden op en dan dit...
    Persoonlijk zou ik er ook van balen, maar wel het positieve ervan inzien.

Nu heb je de kans om bijv parijs te bekijken. En er is daar zoveel te zien dat je echt niet persé een museum oid in hoeft. Eten haal je bij de supermarkt. Eten moet je toch, of je nu thuis bent of ergens anders dus in een gewone supermarkt kan je je daghap wel halen. Wij doen dat ook altijd zo, want met 7 mensen even ergens naar binnen tikt snel aan natuurlijk.

Maar wellicht is het ook goedkoper om het zelf te boeken? Heb geen idee wat je nu betaald hebt maar vanaf utrecht kost het voor 2 personen met Eurolines heen en weer ongeveer 126 euro, dus 63 euro pp. voor 140 euro heb je 2 dagen toegang en een overnachting in een disneyhotel via vrij uit. Dan ben je voor 200 euro klaar. Maar goed, heb geen idee wat je nu betaald hebt. als het ook rond de 200 ligt dan is 75 extra natuurlijk heel veel en niet in verhouding.

Als je denkt dat 3 dagen echt niet te doen is, dan zou ik het annuleren en op zoek gaan naar een alternatief

20. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ze gaan met het vliegtuig, staat in een eerdere post

Deel Deze Pagina