Nou, ik weet niet wat ik fout doe, maar als ik die link volg kom ik uit bij Obama die een dansje doet ipv een hartverscheurende toespraak... Evengoed ben ik erg blij dat hij president is geworden, hij wekt inderdaad de hoop dat het anders gaat worden dan onder Bush. En als iedereen dat alleen al gelooft is er verandering mogelijk. In Arabische landen heeft hij bij voorbaat al veel meer crediet dan sukkel Bush, b.v., dus wie weet kan hij dingen weer in beweging krijgen.
Is ook niet de bedoeling dat je bij een hartverscheurende toespraak uitkomt, maar dus wel bij dat dansje, waarin hij toch wel toont dat hij een veel gewonere, lossere, sympathiekere man is dan Bush.
Oh, vandaar! De toespraak van gisteren raakte mij ook, inderdaad, dat bedoel je. Het dansje is grappig, leuke vent.
Moest zo lachen....de meest inspirerende speeches geven en dan je verspreken tijdens het afleggen van de eed
Klopt idd... Obama had de eed ingestudeerd en toen zei de rechter het anders waardoor Obama in de war kwam... En aangezien de eed foutloos afgelegd moet worden heeft hij hem nog een keer overgedaan... Ik hoorde trouwens gisteren dat Obama dus echt al die speeches ook echt uit zijn hoofd kent!
prachtman! Ik was ook ontdaan door wat George Clooney over hem zegt. Dit filmpje is te zien op YouTube. Als Obama een ruimte binnengaat is iedereen gewoon stil en heb je alleen het gevoel "die man wil ik volgen".
hij heeft inmiddels al een paar goede dingen gedaan. 100.000 kinderen die in armoede leven hebben nu inmiddels een zorgverzekering. nou dat is voor amerika toch alweer een stap in de goede richting. de troepen in irak worden nu binnen 16 maanden rustig aan terug gehaald, ook prima. geef de mensen daar zelf de kans om het land weer op tebouwen. hopelijk gaat hij zo door, het zal zijn tijd wel nodig hebben en die moet iedereen hem ook gunnen, maar dan hoop ik dat het allemaal werkt! joyce