Wat een mooi programma! Ik heb het zojuist teruggekeken op internet. Ik vond het heel eerlijk gebracht en niet schreeuwerig zoals sommige andere afvalshows die ik weleens heb gezien. Het raakte me echt. Dan valt die 25 kilo die ik begin dit jaar kwijt ben geraakt wel mee pffffft... was ik al trots op! Ben ik nog steeds wel, maar jemig... 160 kilo!! Hopelijk kan hij op gewicht blijven en krijgt hij weer iets van zijn oude lichaam terug met behulp van die operaties. Wat een prestatie van die man zeg! Inspirerend. Ik wilde nog 10 kilo kwijt bovenop die 25, maar ja, ben nu zwanger... maar als ik volgend jaar als ik er klaar voor ben inspiratie nodig heb, even terugkijken naar deze serie. Ik ben benieuwd naar de volgende aflevering!
Ik heb het ook vandaag terug gezien.. En wauw... Zo realistisch. En er werd ook laten zien hoe moeilijk het is!!! Ik ga zeker zondag kijken!!!
Ik zit ook te kijken. Echt super knap hoeveel ze is afgevallen. En wat ziet ze er goed uit! Ik ben ook veel te dik, maar durf me niet op te geven voor zo'n programma.
nee zou me ook niet durven om te geven voor zoiets....maar gelukkig weeg ik niet zo zwaar maar goed hier mogen er ook nog 25 a 30 kilo af....Moet wel zeggen dat het me wel enorm stimuleert om af te vallen! Ben nu 25 kilo kwijt en heb nu eigenlijk een beetje een dip....maar als ik zoiets zie wil ik gelijk weer verder!
Zat ook te kijken. Moet zeggen dat ik me - ondanks dat ze een topprestatie heeft verricht (!) - me wel aan haar irriteerde. Steeds het gezeur dat ze zo dik was omdat haar gezin op de eerste plek kwam. Zoals ik over die gozer van vorige week schreef dat ik hem zo sympathiek vond dat hij er eerlijk vooruit kwam dat hij zo waanzinnig dik was geworden omdat hij zoveel gegeten had. Goed, deze vrouw... Volgens mij heeft jezelf volproppen niets met je gezin op de eerste plek zetten te maken, maar meer met de combi te veel eten en te weinig sporten. Best bijzonder ook dat ze zo dik was geworden als je beseft dat ze toch best veel lichamelijk werk verricht. Lijkt mij dat als je als boerin zijnde flink mee werkt op de boerderij, dat dat al best een sport is. En dat je wel heel veel calorieën en vetten naar binnen moet werken als je het dan tot 160.2 kilo laat komen. Maar goed, dat neemt absoluut niet weg dat zij echt een super prestatie heeft verricht. Wat zag ze er goed uit nu aan het einde!! Echt toppie! Hoop voor haar dat ze het volhoudt! Ben benieuwd naar volgende week. Ze lieten die meid al ff zien aan het einde van het programma...
Ik heb het ook niet gezien, manlief vindt het een onzinprogramma. Maar ik geloof dat woensdagavond een herhaling komt.
Volgens mij wil je het gewoon niet begrijpen of kun je je niet inleven ofzo.Ze hebben toch echt heel duidelijk uitgelegd hoe en wat.Ja ze eet te veel maar dat heeft een reden,iemand propt zich niet vol voor de fun ofzo hoor,tjee jij kijkt zo zwart/wit,als het leven zo simpel was had niemand een probleem! Maar ik heb gekeken en echt top prestatie,zeker met haar pijn,drukke boederij en ook nog eens een groot druk gezin!!
ouwen Dacht ik 1st ook maar het is echt een mooi programma vind ik. Mijn man valt trouwens op stevige/dikke vrouwen,je moet je nog wel normaal kunnen bewegen hoor maar die vond dus dat ze te veel was afgevallen(vooral gezicht).
Je kan zeggen wat je wilt, maar ze is er voor gegaan hoor! Wat een bewondering heb ik voor die mensen. Heerlijk om te zien hoe ze opleven, omdat ze een totaal ander leven hebben gekregen. En dat alleen door de kilo's te verliezen, zo enorm veel veranderen qua karakter,levensstijl, en hoe ze in t leven staan. Ze beginnen echt helemaal opnieuw,met een andere instelling aan een nieuw leven!!
Ik vond dat de dame van vanavond er erg goed uitzag in haar gezicht. Zo he, wat een prestatie! Alhoewel ik het jammer vind voor haar man dat ze nu zoveel dingen voor haarzelf doet, gun ik het haar wel. Sinds haar 18de staat haar leven in het teken van een ander. Eerst voor haar moeder en broers/zussen, dan voor haar eigen gezin.
ik ergerde me op het laatst echt aan haar. Dan loopt ze elke keer te miepen dat ze door haar gezin geleefd werd en dat ze nooit meer terug wil. Dat deed ze dus altijd zelf he! De zonen en man moesten nu ineens allemaal meehelpen in het huishouden terwijl ze dat voordat zij aan het programma meedeed nooit hebben hoeven doen.
Als eerst: heel erg knap dat ze eindelijk die knop heeft omgezet en ervoor is gegaan. Dat vergt een heleboel doorzettingsvermogen! Maar desondanks...Ik kan daar ook niet tegen hoor. Vooral dat gejank de hele tijd. Pleasseeeee. Dan maar ongevoelig van mij. Weet je wat het is? Iedereen heeft het zwaar, iedereen verliest mensen in zijn leven, iedereen zet zijn of haar gezin op de eerste plek. Iedereen is moe en zielig en heeft kwaaltjes. En we zijn echt niet allemaal zo dik als zij. En ik snap echt wel dat teveel eten en weinig bewegen en alles een soort van verslaving is, ik ken het zelf ook. Het is zo moeilijk om dat te doorbreken. Maar ik heb al mijn extra kilos er zelf aangevreten hoor. Ik kies er zelf voor om op de bank te blijven liggen in plaats van te gaan hardlopen. Waarom is een zwaar leven zo vaak een excuus om je lijf naar de klote te helpen?
Volgens mij zag zij t eerder andersom....omdat haar gezin op nr 1 kwam, was ze juist dik. En in mijn ogen snap ik die logica ook niet, mijn gezin gaat ook voor op de dingen die ik voor mezelf wil. Oke, ben geen panharing, maar heb ook geen overgewicht.