Ik denk dat dat puur is om de veiligheid van de vrouw! Ik wil ook graag een bwc maar krijg hem pas vergoed als ik zeker weet geen kinderen meer te willen. Ook zou ik een jaar lang op een gezond bmi moeten zitten. Het is natuurlijk een erg zware ingreep waarbij je als het ware doormidden word gesneden.. het is dan ook maar de vraag wat er met dat enorme litteken gebeurd als je buik weer gaat groeien. Ik snap dus wel waarom ze daar mee wachten! verder, wauw! Ik heb diep respect voor deze mooie meid! Wat heeft ze zich er doorheen geslagen! Ik hoop dat ze op deze weg door blijft gaan!!!
Super veel respect voor deze mooie meid! Vind het een heel goed, stimulerend programma. Wel een heuse tranentrekker...zoveel is herkenbaar!! Mooi ook dat ze er nog een vriendje aan over heeft gehouden ook!
Ik moet eerlijk zeggen, Ik heb nu al 2 afleveringen gevolgd, en hetvolgende valt mij op: op een gegeven moment smokkelen ze met eten en sporten (met de feestdagen etc.) kortom, op dat moment geven ze er even de brui aan. Ik vind het erg toevallig dat beide dames die ik gezien heb, dan bij het eerstvolgende moment net iets meer hadden verloren dan het aantal kilo's dat ze op dat moment kwijt hoorden te zijn.
Wat dat betreft snap ik je reactie wel. Het valt mij bij alledrie de afleveringen op dat ze zo goed als elk weegmoment er net overheen zitten of precies op het streefgewicht voor dat betreffende weegmoment. Maar het kan ook puur toeval zijn. ik ga niet overal iets achter zoeken, ik vind het gewoon een leuk programma om naar te kijken
Oke zo. Ik denk dat ze dat wel goed kunnen berekenen,gewicht,aantal calorieen,hoeveel je sport en hoeveel je dan zou moeten afvallen als je je daar ongeveer aan houd.Denk niet dat het echt doorgestoken kaart is ofzo.
Volgens mij mogen ze zelf ook bijhouden tussendoor hoeveel ze wegen. Als ze dan zo'n dip hebben en ze komen 2 kilo aan en ze zien dat.. Jha dan zou ik er ook extra voor gaan en ervoor zorgen dat er nog een beetje extra vanaf is Ik vind het een zeer stimulerend programma, en ben ook blij dat ze de mindere dagen eerlijk laten zien. Hoe moeilijk het af en toe is.. Die Katelijn was echt eigenwijs (herken mezelf wel een beetje, overal smoesjes voor verzinnen) maar heeft het uiteindelijk toch echt gehaald. En wat een knappe meid!!! Ik blijf het zeker volgen en ik ga er na mijn zwangerschap ook helemaal voor met afvallen. Bij mij hoeft er gelukkig 'maar' 30 kilo vanaf, maar wil nu wel voorkomen dat er zoveel vel bij me komt te hangen
Ik bedoelde te zeggen dat ze dit misschien als een soort spanningsopbouw doen voor het programma. Maar als dat meerdere keren voorkomt, ik dit wel minder geloofwaardig vind. Door de uitleg van is het mij iets duidelijker. Ik vind het ook een erg leuk programma om naar te kijken!
Ik zit weer te kijken. Heftig,die jongen woog gewoon met zijn 10 jaar 65kilo,jeetje zeg!! Als je zo bent opgevoed lijkt het me nog moeilijker,dan weet je echt niet beter
Heel inspirerend, dit programma. Ik hoef 'maar' 9 kilo, ik ga zo nog even op de loopband staan denk ik
Inderdaad een inspirerend programma, maar ik wacht toch maar weer even met afvallen tot na mijn zwangerschap. Voordat ik zwanger werd in een jaartje tijd 10 kilo kwijt geraakt en wil er daarna (afhankelijk hoeveel ik na de bevalling weeg) nog minimaal 10 kwijt. Nu eerst even rust aan mijn lijf, gisteren ruim 8 kilometer gewandeld en ik voel het echt in mijn onderrug en nek en schouders. Ach allemaal voor het goede doel, waar ik heel erg naar uitkijk!
Dat klopt daarom ben ik er nu ook niet mee bezig. Wel probeer ik op mijn eten te letten, maar ik ben tot nu toe zo'n 5 kilo aangekomen en zit nu in de 27ste week. Nu zal het dan wel wat sneller gaan denk ik.
Wie zit er ook te kijken naar Obese. Wat een leuke vrouw zeg. En ik vind dat je nu halverwege het programma al goed kunt zien dat ze is afgevallen. Ook dat gezicht. Ben benieuwd wat de arts in het zkh zegt mbt hun kinderwens.