Obese!!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door maartje84, 3 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.809
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Zit ik net ff online in een TVgids te kijken hoe laat Ontvoerd op TV komt (keek het steeds via uitzending gemist ;)) kom ik er ineens achter dat daar voor in de plaats Obese komt!! :D

Wi gaat ook kijken?? :D

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ja ik ga ook kijken. Ben weer benieuwd :)

3. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Ik ook! Heb vorig seizoen ook iedere aflevering geboeid zitten kijken :D

4. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ik ook! Hoorde van Wendy van Dijk dat er dit seizoen ook een aantal zijn die het niet gehaald hebben, terwijl dat vorig seizoen wel het geval was volgens Wendy

5. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Wat een mooie vrouw is die Gina zeg! Zonde hoor....
    Al 6 jaar niet meer intiem zijn met elkaar!

6. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Kijk het ook!

7. Jel

Jel Niet meer actief

ik kijk ook. Pis maar in je broek. ;)

8. Mar1974

Mar1974 Niet meer actief

Ik word er altijd zo verdrietig van. Niemand wordt zo dik omdat hij wil en ze zijn altijd zo treurig....

9. Talvi

Talvi Niet meer actief

Ik kijk het terug want vriendlief wil wegmisbruikers kijken... ;) Vorig seizoen heb ik ook helemaal gevolgd.

10. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.809
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hoewel, uitzonderingen daar gelaten, mensen er vaak niet voor kiezen om zo dik te worden... Vind ik het - oei gevaarlijke uitspraak - op een bepaalde manier wel een keuze.

Ik bedoel hij kiest er zelf voor om 8 bakken van de Chinees, pizza's en noem maar op naar binnen te werken. Hij kan er ook voor kiezen om een diëtiste op te bellen en een afspraak in de sportschool te maken. Als ik niet minder was gaan (vr)eten en was gestopt met suikerhoudende drankjes was ik ook niet als cadeautje van de kaboutertjes kilo's verloren.

Ik vind het een soort van heerlijk zondagavonds leedvermaak programma en ik vind het sneu voor de dierbaren van de hele dikke mensen. Uiteraard ook sneu voor het dikke persoon zelf, want die zullen vast niet op een ochtend wakker zijn geworden met het idee van: ,,Wat zal ik vandaag eens doen? Hmm, zal ik maar extreem veel gaan (vr)eten zodat ik extreem vatsig zal worden.'' Maar toch, je bent zelf baas over wat je allemaal in je mond stopt en over de hoeveelheid beweging dat je per dag doet...

11. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ik vind Wendy alleen echt niet bij het programma passen.
    Ze is zelf brood en broodmager ;)

Had dan een BN'er gekozen die zelf ook veel kilo's is afgevallen en weet wat het is om dik te zijn en af te vallen ipv iemand die echt bijna ondergewicht heeft

12. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.274
    113
    Vrouw
    Brabant
    Op zich heb je helemaal gelijk. Maar er zit vaak iets achter waardoor mensen teveel gaan eten... emotie-eten. Ik weet prima hoe ik moet eten, maar toch ga ik vaak de fout in.

13. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.274
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ja dat vind ik ook.

14. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Heel veel respect voor die man!

15. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Ik kijk er ook naar. Fijn dat die man zoveel afgevallen is! Ik hoop ook dat hij die kilo's eraf houdt.

16. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Ik vind het nou niet echt een leedvermaak programma. Juist erg mooi om te zien hoe ze het allemaal doen.
    En idd hier ook verbaasd naar de dunne armpjes van Wendy gekeken..

17. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Knap hoor!

18. Jel

Jel Niet meer actief

Knap zeg, 93,2 kilo eraf. Het gewicht van 93,2 kilo is al overgewicht als je alleen dat weegt, dus erg knap, petje af!
    Hij ziet er echt goed uit.

19. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    Echt respect als je zoveel af kunt vallen

20. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik heb het niet gezien, morgen maar even terug kijken

@maartje; je hebt helemaal gelijk, alleen is het voor veel mensen (heel) moeilijk om die knop om te zetten en daardoor blijft men vaak in die vicueuze circel hangen.
    Ik heb (buiten het zwanger zijn) ook aardig wat extra kilo's, ik wil ze er heel graag af hebben, maar mij ontbreekt de discipline om -als ik eenmaal weer een begin gemaakt heb- dit vol te houden en dan verdwijnt die motivatie ook heel snel.

Deel Deze Pagina