Zwangerschap vergroot schoenmaat vrouwen | nu.nl/wetenschap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Iemand hier al iets van gemerkt? Ik gelukkig nog niet!
Ja! Hier een maat groter na 2 zwangerschappen Schijnt dat je beenderen in je voet doorzakken door het gewicht en daardoor dus je voet groter word omdat het is ingezakt Wel pas na de 2e zwangerschap dat ik maat 39 ipv 38 heb, en niet bij 1 model maar alle modellen schoenen
Ja hier ook al na de eerste zwangerschap van maat 39 naar maat 40! Hopelijk na de volgende geen maat 41
Nee hoor hier klopt het niet. Ik heb al sinds ik 12 ben maat 43 en dat is nu na 2 zwangerschappen nog steeds niet gewijzigd. Misschien dat ik al wat meer platpoten van mezelf had.
Ja, na één zwangerschap kon ik al mijn schoenen wegdoen Ging van maat 37 naar 38. (moet er wel bij zeggen dat ik ruim 30 kilo was aangekomen)
Ja hier helaas ook! Had voor de zwangerschap maat 39 nu 39,5. Heb nu aldoor probkemen met schoenen kopen, vooral balerina's zijn lastig. Maat 39 is te klein en 40 slof ik uit.
ik had het tijdens mijn zwangerschap. Zúlke opgezwollen voeten dat ik alleen mijn birkenstock slippers nog aan kon. Ik blij dat dat uiteindelijk op het allerlaatst pas was en dat godzijdank midden in de zomer viel
Hier niet, nog steeds maat 39. Wel heb ik bredere voeten dan voor de zwangerschap en ik had al niet echt smalle voetjes. Dus dat is dan wel weer jammer
Tot nu toe gelukkig niet. Heb van mezelf al maat 41, dus hoop dat het bij deze ook niet gebeurd.. Wel kon ik op een gegeven moment mijn laarzen niet meer aan omdat mijn benen dikker waren. Maar dat ging gelukkig weer over.
Hier exact hetzelfde verhaal! Ook na 2 zwangerschappen van maat 38 naar 39 gegaan in alle schoenen. Dacht dat het aan mij lag haha ben dus niet de enige