ja en ik vroeg me af , wie er voor de kids zorgt als zij weg is op bootcamp ? want ze zegt dat ze de enige is die voor ze kan zorgen
Oeh herkenbaar, die benen! Ik ben 50kg kwijt, heb nu van shirtjes maat 42, omvang 75/80. Maar m'n benen passen nog amper in broeken maat 48! Zo herkenbaar en frustrerend!
wauw meer dan 70 kilo afgevallen wel knap zeg chapau echt super ..en ik vind eigenlijk ook een klein beetje sneu dat ze blij is dat ze 100kg weegt want het is nog steeds veelste zwaar natuurlijk
Als de huid van der buik word verwijderd en de zadeltassen denk ik dat ze nog eens 15 kilo kwijt is! Veel respect voor deze vrouw, hoop dat ze het vol kan houden! En nu waren de vijf kids er wel allemaal!
super zeg deze aflevering... en ze heeft het allemaal zo verdient! Ze doet me wat denken aan die boerin van vorig jaar, dat was ook zo'n geweldig mens, ietsje ouder meen ik, maar toch.
Wat een geweldig inspirerend mens zeg! 5 kinderen, een baan en toch de tijd vinden/maken om gezond te leven en optimaal te sporten . Daar kunnen een hoop mensen nog wat van leren volgens mij! En wat een doorzettingsvermogen ook, mooi dat ze haar doel heeft bereikt en ze ook kan afrekenen met haar "zadeltassen".