Dit was de laatste obese of niet? Ja dus zie ik nu... Benieuwd over een paar maanden naar "obese: hoe is het nu met"
Idd erg positief.Hoop dat ze het ook zonder cameras blijft volhouden. Ze kwam me trouwens erg bekend voor. Misschien hier op het forum een keer een foto voorbij zien komen ?
wat knap wat ze ondanks alles toch bereikt heeft! maar k stond wel even perplext toen ze zei dat je tijdens deelname aan obese 15!! uur per week moet sporten, dat is echt enorm veel om naast je gewone leven te combineren!!
Toch knap hoor, hoop dat de andere kilo's later nog er vanaf gaan. Ze zag er nu al prachtig uit! Enne als ze of iemand anders die het weet hier meeleest, waar komt dat mooie finale jurkje vandaan?
Valt op zich nog mee (ik dacht dat ze nog meer deden) ik sport uit mezelf al een uurtje of 7 per week minimaal.. en zonder enige moeite dus het dubbele is wel even aanpassen maar wel te doen... Nouja ik werk niet dat scheelt natuurlijk wel maar heb wel gewoon kindje thuis, school, vrijwilligerswerk, en een man die meer dan 60 uur in de week werkt (dus heb ik niets aan qua tijd voor mezelf )