ik vind het opzich een mooie aflevering, de man heeft een hoop ellende doorstaan en toch nog 80 kilo kwijtgeraakt. Wat een karakter! respect Maar in het programma wordt het hele huis van zijn ex opgeknapt (denk je bijna naar extreme home makeover te kijken) en dan die finale waarin gelijk met een grote bak geld gesmeten moet worden. 50.000 dollar, dat vind ik wel weer erg over de top en typisch Amerika
Inderdaad! Ik word wel wat moe van haar mentaliteit, maar dat kan ook komen omdat ik mijzelf wel wat in haar herken...
Wowww Ze weegt nu 67 kilo 93 kilo afgevallen zeiden ze, wow En wat een prachtige vrouw! En blijkbaar krijgt iedereen een $50.000 walmart giftcard die meedoen aan obese
Ik snap alleen niet hoe ze aan die calorieën kwamen (op het einde). 2200 Calorieën in een bord pasta? Is dat niet een beetje overdreven? En 1400 calorieën voor een stuk cheesecake? Ok, het was een flink stuk, maar dan nog.
Zat er over die pasta geen roomsaus met kaas etc? En over die sla zat een flinke kwak mayo volgens mij... Het zag er iig niet echt mager en gezond uit! Maar het blijft een programma dus dan wordt er weleens overdreven!
Ik weet niet of het wel gezond is om zoveel af te vallen in een jaar tijd. Wel heel knap gedaan van haar! En die calorieën in die gerechten, ik heb er mijn vraagtekens bij...
Misschien de kcal voor de Amerikaanse hoeveelheden dat zijn toch dubbele porties van wat wij gewend zijn. Maar dan nog lijkt het me overdreven hoor.
dacht ik ook... 1 hele pak spaghetti is 2000kcal, tenminste, die van ons en dat bord was echt geen hele pak..
Ik zat al te vergelijken via google voor die cheesecake. Als je 5 nederlandse porties neemt kom je aan het aantal calorieën die ze daar opgaven. En op dat bordje lag echt geen halve taart.
Jullie vergeten denk ik dat ze in Amerika veeel meer budget hebben dan in NL. Dan is er veel meer mogelijk. Walmart zal wel sponsoren, vandaar die grote bedragen. Het eten daar is ook heel anders he. Dat is niet te vergelijken met hier. De porties zijn groter en de inhoud zal ook wel anders zijn. Andere samenstelling, kan je al snel op een hoop meer calorieen komen
Wat een schofterige familie, bah bah bah Volgens mij is zij echt de assepoester/zwarte schaap thuis Vind het gewoon geestelijke mishandeling Zelfs de stroom voor de hometrainer vond moeder te duur
haar hele leven al een buitenbeentje... Sneu voor die meid zeg! Ze had dat appartement zo nodig! En inderdaad it's al about mum! Jasses! mishandeling is het inderdaad
Die moeder is echt schandalig zoals ze tegen haar tekeer gaat! Ze gunt het haar dochter echt niet, dat is wel duidelijk. Bah!!! Alle respect voor haar dat ze toch zo doorgaat en wat ziet ze er al goed uit, mooi koppie ook.