Precies! Geen extra bloedprikken, liggingsecho's, moeilijk kijkende verloskundigen, verpleegsters en gynaecologen, "tijdens een keizersnee ga je dood vanwege je overgewicht"- opmerkingen!! Nooit meer! Hoppa! Ik geloof dat wij ook maar eens een wii moeten aanschaffen, is wel leuk of niet? Jij ook succes!
Ik vind het heerlijk en ook leuk om te doen, dat sporten achter de wii. Ik heb ook bijna geen mogelijkheden om buitenshuis te sporten, die ene keer dat het kan, doe ik al aan badminton, verder sport ik iig 1 keer per dag, soms 2 keer. Sinds zondag ben ik ook begonnen met start 2 run, valt me ook alleszins mee. Maar ea sports active personal trainer op de wii, ik vind het een aanrader, wat heb ik een spierpijn gehad!!! Je kan vaste programma's volgen en zelf samenstellen. Ik doe vaak tennisoefeningen, boksen, hardlopen en squashen (die laatste is van de opvolger van dit spel). Je moet wel eerst de eerste aanschaffen, want daar zit de beenband en het elastiek bij (kun je ook los bestellen). En ik ken de blikken en de opmerkingen van de medici als zwangere met overgewicht. Vreselijk, controles waren zeker bij de jongste niet leuk wat dat betreft, terwijl ik een lager begingewicht had :/