Wie kijkt dit seizoen? Ik vind dat altijd zo vreemd.. Wendy vraagt wat ze dan eet waardoor ze zoveel weegt.. en dan krijg je het antwoord: ja wel gewoon normaal.. Soms wel eetbuien en dan eet ik een zak chips leeg.. Sorry maar ze weegt over de 200 kilo! Ik eet zo vaak een zak chips leeg maar ben toch geen obese?! En ze beweegt wat te weinig.. Het moet toch wel veeeel meer dan dat zijn? Niet lullig bedoelt hoor maar ik begrijp t niet zo goed.. Z heeft wel een leuk en lief koppie!
Ik kijk ook! Interessant programma vind ik dit altijd. En het kan echt niet liggen aan 1 zak chips die je dan leeg eet. Het is veel meer dan dat. Ik denk ook dat zij misschien helemaal niet doorhebben wat ze allemaal eigenlijk eten..
respect tot nu toe voor deze vrouw...ik ben maar 70 kilo en loop nog niet graag in bikini...ben zelf onlangs 30 kilo afgevallen en nu best slank...maar bikini pfff die knop moet nog om
Ik kijk toevallig ook eens, en vind haar ook wel een doorzetter tot nu toe! Maar jeetje, ze is inderdaad wel heel dik. Dat kan inderdaad nooit van af en toe een zak chips zijn. Ik denk inderdaad dat veel obese mensen niet eens in de gaten hebben wat ze wel of niet eten. En misschien dat ze vroeger ooit wel harder aankwam, toen echt teveel at, en nu wel wat minder, maar niet genoeg om af te vallen. Dat kan ook natuurlijk.
Nu we toch aan het oordelen zijn.. ik vind wendy eem leuke vrouw maar er zo ongezond uitzien! Haha maar dat terzijde Ben benieuwd hoeveel kilo ze kwijt is!
Ik kijk het ook Over een paar weken komt mijn trainer met zin 2 kandidaten op t.v ik ben met name daar ook erg benieuwd na! Ik ben zelf op mijn zwaarst "Maar" 90 kg geweest en heb nog wel een weg te gaan, ik ben al trots op mijn 13 kg die ik ben verloren haha maar zei is gewoon meer gewicht kwijt dan hoeveel ik nu weeg :O Maar toch vind ik het wel heel snel hoor dat afvallen goed ze zijn ook heel zwaar hoor en het moet er ook af maar ik weet van 1 van de kandidaten dat er bijvoorbeeld in 1 week al weer heel wat kilo's bij zaten doordat ze alsnog alles ging eten dan denk ik: waar ben je dan mee bezig??? Ook afslanktabletten en 6 - 9 uur sporten op een dag de laatste weken werden als heel normaal gezien door sommige kandidaten ( overigens wisten de trainers dat pas achteraf anders hadden ze ingegrepen uiteraard) dus de drang om je doel te halen is zo groot dat het mijn inziens eigenlijk wel ongezond wordt soms.. (geldt denk ik niet voor iedereen maar wel voor een aantal)
Ik heb ook gekeken zeker Respect! Ze is mij in gewicht kwijt met een beetje . Ik ga nu meer buikoefeningen doen om mijn buik strakker te krijgen . Er hoeft niks meer af .