haar verven

Discussie in 'De lounge' gestart door alecia, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Ik heb misschien wel een hele domme of rare vraag maar er staan zoveel tegenstrijdige antwoorden op het internet.
    Ik heb van mezelf middenblond haarkleur, maar al een aantal jaar actief bezig met kleuren. Tot vorig jaar uit een gekke bui me haar geblondeerd, het resultaat was verrassend, maar stond wel erg grappig. Iedereen werd er spontaan vrolijk van met de verschillende kleuren die me haar had ( lichtrood ( vagelijke rood met blond en hier en dar een plukje bijna geheel wit)
    Maar ben het helemaal zat en heb het laten uitgroeien, het lijkt nog wel grappig maar wil het graag rood hebben, donkerrood. Nu lees ik dat het groen uit kan slaan en wil graag advies hierin wat ik het beste kan doen.
    Heb mijn haar geblondeerd met waterstof perioxide ( me haar heft aardig geleden maar gaat weer de goede kant op)
    Please help me, wat kan ik het beste doen. Ik wordt futloos van me haarkleur nu.

2. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Ik heb dus ook altijd mn haar zelf gekleurd en dacht dat het goed was, tot ik van de week mn haar bij de kapper liet knippen. Ze schrok echt, zei tilde mn haar omhoog en zei jeetje wat heb je allemaal gedaan haha het was ook echt lelijk ik schrok zelf ook, zag allemaal lelijke strepen en kleuren door mekaar en er zit ook een groene waas over mn haar. Ik moest toch maar heel snel een keer terugkomen om mn haar bij hun te laten kleuren...ik begin er zelf nooit meer aan!

3. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Hahaahah, mijn kapper vraagt zich vaak af hoe het kan dat ik zo netjes mijn haar kan verven, maar kan haar neit bereiken, ( met vakantie geloof ik) dus baal nogal en wordt gewoon cht futloso van me haar. Nu moet ik heel eerlijk zeggen mij haar heeft het zwaar met mij, iedere keer stylen en dergelijke en kleuren tot vorig jaar nu heeft het al bijan een jaar rust van de verf.

4. Alita

Alita Niet meer actief

Ik zou echt naar de kapper gaan hoor....zij moet de verf zo mengen namelijkl dat je geen groen haar krijgt!! Daarbij zeg je dat je uitgroei hebt dus zou dit nu niet zelf gaan doen want met rood krijg je dan geen mooi effect juist wordt het lelijk omdat het op je uitgroei anders uitpakt dan op je geverfde haar.
    Blonderen moet je iegnlijk ook nooit zelf doen, het is erg gevaarlijk, voor hetzelfde valt ja haar uit!!!

Ik zou nu een keer naar de kapper gaan zorgen dat het mooi wordt en daarna kun je weer zelf van alles eroverheen gooien hahaha

5. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

opzich kan rood geen kwaad, als je bruin gaat dan wel.
    je moet er alleen rekening mee houden dat die lichter uit kan vallen dat op het plaatje staat(als je licht van haarkleur bent)

6. Alita

Alita Niet meer actief

ik zat verkeerd te denken he? juist omdat ze rood wilt wordt het niet groen he?

7. Loe

Loe Niet meer actief

ik heb ook veel ervaring met zelf kleuren......ahum.....niet altijd goed gegaan. Deze link is wel goed:
    Haar verven tips

8. ynnel1

ynnel1 Actief lid

27 mei 2008
    251
    0
    0
    Kapster
    Rood tinten kunnen idd geen kwaad.. Rood is namelijk de tegenhanger van Groen... Als je bruin tinten neemt is de kans aardig groot dat er een groenige waas overheen zit omdat hier van Goud in zit en is een beetje geel/groenig!!!!!!

Maar om eerlijk te zijn kun je beter naar de kapper!!!!
    Omdfat je dus ook verteltdat er in de lengtes van je haar nog allerlei kleuren zitten en aan je aanzet is het je natuurlijke haar...... Als je het thuis verft is de kans behoorlijk groot dat je nog een kleur krijgt die op sommige plaatsen heel mooi is en op andere plaatsen heel vaal...... Kapsters weten precies wat te doen!!!!!!!

9. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Heb nu mahonie en knalrood, ik ga gewoon ff een plukje doen om te kijken hoe het wordt aan de onderkant van me haar. daar is het momenteel nog gebleekt. Tis toch ook wat, futloos door me futloze haar. Ach we gaan er een einde aan maken aan futloos haar.

10. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Ik wissel meestal tussen zwart (herfst/winter) en knalrood.. Koop gewoon een paar pakjes blondeerspul, gooi dat in m'n haar, en dan een paar pakjes rode verf erover. En als ik er weer flauw van ben, gaat er gewoon weer zwart overheen!

Tis niet zo best voor m'n haar, maar het is hier nog nooit mis gegaan, en doe het echt al zeker 6 jaar zo..

11. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

laat je ff weten of het gelukt is?

Deel Deze Pagina