goedemiddag meiden, ik wil jullie allemaal hele fijne feestdagen toewensen! Geniet ervan! kus marjolein
@ marjolinos dank je wel jij ook eh wijffie ik wil ook iedereen fijne dagen toe wensen en een goed en gezond 2012
Dag dames, Voor iedereen hele fijne feestdagen. Op mijn lijstje van 2012 staat bovenaan AFVALLEN. Om eerlijk te zijn heb ik nog geen problemen met mijn gewicht en voel ik me ook lekker in me vel. Ik heb best wel veeel zelfvertrouwen en geef zelfs de spiegel een kusje als ik mezelf zie hihi. MAAR ik ben gewoon echt veeeeeeels te zwaar. Ik ben nog geen 1.60 en zat al op de 105 kilo met de bevalling 15 kilo aangekomen en nog niets afgevallen! Is voor mij lengte gewoon echt te veel maar op de een of andere manier lukt het me niet om af te vallen ofzo. Zijn er mensen hier met tips ofzo??
modifast dat moet je heel goed werken en dan genoeg bewegen had ik dat maar gedaan toen der tijd ik al 30 kg te zwaar was dan had het misschien niet zo ver gekomen ik moet straks 3 weken aan modifast voor mijn operatie succes meid... je komt er wel als je maar goed in jezelf blijft geloven
Dank je wel mamamanuel en jij ook succes. Je krijgt een operatie toch? Ik ben ooit 3 jaar geleden ofzo bij dokter geweest om af te vallen en die zijn toen ga Sonja Bakkeren als dat niet lukt kom terug en denk na over een maagoperatie. Maar mijn ouders en vriendjelief hebben zoiets van neeeeee ben je mal is gevaarlijk ga maar gewoon sporten ofzo. Maar is volgens mij best nog gedoe om in aanmerking te komen ofnie?
goedeavond meiden!!! Wil iedereen allereerst een hele fijne jaarwisseling toewensen (ben de afgelopen dagen wat minder op internet geweest..) @sas jij bent toch al begonnen aan de modifast? @mamamanuela, jij mag binnenkort toch beginnen? Succes hoor! ik heb woensdag de pantopac in huis gehaald, ben heel benieuwd want als kind was ik allergies voor 1 van de stoffen... volgende week donderdag heb ik al de uitslag van het slaap onderzoek! ben heel benieuwd wat daaruit gaat komen!
hoi hoi je krijgt een traject en daarna word je gescreend als je door bent dan ben je over 2 maanden daarna geopereerd.. ik ben vanaf september bezig en ben dadelijk 13 feb geopereerd allemaal best snel gegaan weet je alles is een risico een leven ook zo denk ik ik kan ook oversteken en door worden gereden de risicos zijn er wel maar ze zijn veel beterder als bv 5 jaar terug ik zou zeggen ga zon loopmiddag in en lees je eigen in via internet vele dingen zijn er over te lezen het is makkelijk sporten en weet ik het allemaal maar soms hebben sommige net dat ene zetje nodig in ieder geval onwijs veel succes en sterkte met elke beslissing die je neemt je komt er vast en zeker een super goed en gezond 2012 dat alle wensen in dit jaar mogen uit komen
@ marjolinos hi hi ik mag 23 januari beginnen met de modifast dus echt heel spannend ben benieuwd wat jou uitslag is van het slapen ik wens jou ook een goed en gezond 2012 dat alle wensen van dit jaar mogen uit komen... @ ik wilde iedereen een goed en gezond 2012 wensen dat alles wensen va ndit jaar mogen uit komen...
en we hebben een datum!!!! Ben super blij! Op 5 maart ga ik geopereerd worden! nu wel nog langs de POS (zij zouden het nog tegen kunnen houden) maar daar zie ik niet tegenop! Gaat snel! nog maar 8 weken wachten....
wauw meid dat is ook eens goed nieuws succes met het wachten ik merk wel dat ik het steeds spannender ga vinden hihi
Spannend ik ben benieuwd hoe het allemaal bij jullie zal gaan. Wie weet ook iets voor mij in de toekomst. Ben gisteren begonnen aan weight care tot nu toe hahaha 1 dag ging het goed. Vind de shakes echt jammie jammie en tussendoor lekker fruit en geniet wel van mijn avond maaltijd maar die bereid ik in de oven of salade dus zonder vet. Ik ga wel met honger beetje naar bed maar word er niet mee wakker. Succes allemaal
Hallo dames, Ik zag dat er vele van jullie bezig zijn met een operatie. Ik wil jullie aanmoedigen voor jullie kracht en veel succes wensen. Daarbij ben ik 23 jaar en 2 jaar geleden ook geopereerd ik kan er alleen maar met veel succes over praten ben in totaal 53 kilo afgevallen en blijf op me gewicht. als ik ergens mee kan helpen of info geven stuur me maar een berichtje. Ik ben nog maar 23 jaar erg jong maar weet ook het hele traject wat er aan voorbij gaat. Succes dames. liefss
sorry sorry dat ik zo lang niets van me heb laten horen, maar erg druk gehad en onze internetverbinding lag eruit. Ik wil iedereen een heel goed en fijn 2012 wensen en dat onze wensen allemaal uit mogen komen. Ik ben nu sinds 3e kerstdag aan de shakes. Die modifast werd ik harstikke misselijk van, dus ik ben overgestapt op weight care. en dat gaat harstikke goed. s'avonds bij de tv een paar plakjes komkommer om de ergste honger te stillen. Ik merk aan mn spijkerbroek dat er al aardig wat af is. Van het weekend maar eens baterijen in de weegschaal stoppen om te kijken hoeveel het is. Ik werd vanochtend gebeld en ik moet me maandag om 10.30 uur melden en dan wordt ik rond het middaguur geopereerd. spannend. @mamamarjolinos gefeliciteerd met je datum. Als ik dan al weer in aan het werk ben, dan kom ik wel even bij je kijken op de afdeling. @mamanuela heerlijk dat je al een datum hebt. Om al een beetje te wennen kan je nu al in de ochtend als ontbijt een shake pakken. dat heb ik ook gedaan en zo kwam ik erachter dat ik die modifast echt niet te pruimen vond. Het is best goed te doen zo die shakes. Ik neem sávonds bij het eten (wat ik voor man en kind moet koken) gewoon een shake aangemaakt met yoghurt en een opkikker erbij. Anders wordt je wel heel erg flauw.
@sas7, heb nog vaak aan je moeten denken! weet je dat bij de etos de weight care in de aanbieding is? 2e gratis.... heb er vast een aantal besteld (waren op) en volgende week is er modifast in de aanbieding dus dan ga ik er ook nog wel het een en ander halen, heb ik het vast in huis! maar zal maandag aan je denken om half 11! @hier, morgen om 13.50 heb ik de uitslag van het slaaponderzoek! Dan vrijdag nog de laatste voorlichtingsbijeenkomst... dan nog een gesprek met de psycholoog en de pos en dan ben ik klaar met het voortraject!
@marjolinos ik heb inderdaad bij de etos 2 blikken gekocht en daar heb ik genoeg aan tot aan de operatie. Spannend de uitslag morgen. Ik ben benieuwd of ie goed is. Maar effe een vraagje, koop je niet teveel blikken in, of moet je langer dan 2 weken aan de modifast.
@sas7, ik koop van die kant en klare dingen... dus dan kun je gemakkelijker afmeten wat je nodig hebt! gelukkig hoef ik ook maar 2 weken! maar misschien dat ik er wel al iets eerder mee begin voor ontbijt en lunch.... over een uurtje moet ik in het ziekenhuis zijn! begin zenuwachtig te worden!
@sas7, gisteren is het heel goed gegaan. had maar 2 apneu's per uur en je mag er 5 hebben per uur.... dus dat was een goede uitslag. dacht alleen dat ik vandaag een voorlichting had, maar dat was gisteren die heb ik gemist dus... nu op 16 februari een volgende poging! ga snel verder op mijn werk! het is druk!