geweldig, dan lig je nog voor 9-en onder het mes en krijg je s'avonds al iets te eten. Sterkte en je niet al te druk maken. Het komt goed.
goedemorgen meiden, eindelijk weer eens wat meer tijd om te schrijven! heb het de laatste weken enorm druk gehad. Vorige week heb ik de Pantopac moeten gebruiken en dit viel me gelukkig heel erg mee! had gehoord dat je daar ziek van kon worden maar heb nergens last van gehad. Volgende week maandag mag ik beginnen met de shakes en daar zie ik wel tegenop! Maar dit komt vast goed! Nog maar een kleine 3 weken wachten en begin nu al behoorlijk zenuwachtig te worden... Heb alleen nog steeds geen officiele brief ontvangen met de datum.... maar wel al gebeld vorige week ter controle dus als het goed is moet het gewoon doorgaan! Verder ben ik heel benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat! @sas7 ben je alweer goed opgeknapt? @mamavanjessy, hoe gaat het met jou? hebben al lang niets meer gehoord! @mamamanuela, hoop dat het is meegevallen!
@mamamarjolinos hier gaat het erg goed. Ik heb 2 weken stil gestaan en nu gaat het er gelukkig weer af. Ik ben nu in totaal 17kg afgevallen. en mag donderdag weer voor halve dagen aan het werk. En het bevalt me toch nog allemaal prima. Ik heb geen honger en ik eet nog te weinig volgens de dieetiste, maar ja ik krijg er echt nog niet meer bij. Laat je me weten wanneer en op welke kamer je ligt in mmc vhv. Dan kom ik je opzoeken als ik daar werk. @mamamanuela hoe is het met je gegaan, is het je meegevallen. Ik hoop dat je nu al weer lekker thuis bent om verder op te knappen.
Dag dames, ik heb het ff druk gehad met mijn nieuwe opleiding en baan! moet deze periode tot juni van maandag tot virjdag werken erg zwaar met mijn kleine meisje ik had verteld dat ik was begonnen aan weight care ging 4 weken super goed was 8 kilo afgevallen maar sind sik nu 2 weken ben begonnen aan mijn nieuwe baan bak ik er niks meer van!! heeft iemand advies ik MOET afvallen maar het lukt niet. ik snaai alles wat los en vast zit en kan niks lang volhouden. ik werk nu elke dag tot 5 ben ik pas 6 uur thuis heb ik kei en kei honger moet ik nog koken maar eerst mijn meisje eten geven en in bad doen snaai dan maar flauwekul tussendoor. en op de een of andere manier geeft het snaaien mij rust ofzo... ik hoop dat iemand tips heeft voor mij
@marjolinos en sas7 het is me zeker mee gevallen heb wel wat pijn maar door de pijnstilling is dat goed te doen ik slaap nog wel erg veel de narcose heeft net wat te veel na sleep helaas maar dat komt ook wel weer goed @gaab27 misschien deze tip modifast deze is goed te doen en hou je ook goed vol ze hebben ook lekkere dingen tussen zitten en de shakes zijn snel klaar misschien een goede tip succes
Fijn dat alles goed gegaan is mamamanuela! Hoeveel ben je nu al afgevallen? Ik mag morgen beginnen met de weight care(mocht ook ipv modifast)...zie er wel enorm tegenop! Nu mag ik echt af gaan tellen! ben alleen wel benieuwd of ik nog hele dagen kan werken. hoe is dat bij jullie gegaan?
@Marjolinos ik ben nu in totaal 4 weken 9 kg kwijt je kan gewoon werken met de weight care of modifast het zijn vervangers van je eten.. daarnaast kan je ook nog fruit en sla eten als je toch nog extra honger gevoel hebt succes voor je het weet ik het achter de rug ik vond het erg mee vallen en heb alles bewust op mij af laten komen
@mamamarjolinos ik zou het niet weten of je erbij kunt werken. Ik denk het wel. Ik had namelijk vakantie, maar ik heb er wel veel naast gesport en meer bewogen dan als ik gewerkt had. Ik zorgde er gewoon voor dat ik veel komkommer in huis had. Dat hielp goed. En omdat ik wist dat het maar 2 weken waren, was het ook goed vol te houden. @mamamanuela goed joh al 9 kg kwijt. Lukt het vloeibare eten een beetje en heb je niet al te veel last van je wondjes. @all hier gaat alles goed. Ik ben nu in totaal 18kg kwijt. Ik ben afgelopen donderdag voor halve dagen gaan werken en dat bevalt wel aardig. Maar ik moet per 5 maart hele dagen gaan werken, maar ik denk niet dat ik dat ga trekken. Ik ben na het werken behoorlijk misselijk van de inspanning en lig daarna zeker nog anderhalf uur te slapen. Dus daar twijfel ik wel over. Maar ja ik heb gelukkig 2 maart nog een controle in het ziekenhuis en kan het dan nog even overleggen.
net een heel bericht getypt is hij weg.... Wow wat zijn jullie al goed afgevallen! Super! hoop dat dat bij mij ook zo goed gaat lukken. Ik vroeg dat van het werken omdat ik nu al moeite heb om een dag vol te houden (eigenlijk al vanaf vorige week) omdat ik enorm moe ben en hoofdpijn heb. dit komt bij mij van spanning en dat weet ik maar je kunt er zo weinig tegen doen.ik vermoed daarom dat ik het niet vol ga houden met werken. (daar komt nog wel iets meer ook bij kijken hoor...) verder de shakes..... ja wat zal ik ervan zeggen. het valt me vies tegen moet ik zeggen. had verwacht dat ik er minder moeite mee zou hebben ondanks dat ik er tegenop zag. Maar we zetten door. nog maar 13 dagen te gaan!
@Marjolinos daarom had ik dus de modifast deze is beter te eten en te doen ik heb nog veel over hi hi zal eens kijken of ik het nog kan verkopen voor ongeveer 40 euro hihi valt toch mee heb zo onwijs veel vind ze ook veel lekkerder moet ik zeggen heb nog 1 van weight care chocolade ik vond deze niet lekker deze is dicht omdat ik t van n vriendin had geprobeerd.. het gaat zeker goed hi hi het afvallen je moet ook echt opletten je genoeg eet en niks overslaat ik heb eigenlijk geheel geen honger gevoel en dat is echt onwijs vervelend ik moet nu maar goed kijken en zien hoe laat ik ga eten pff @Sas7 ja het gaat gelukkig heel goed bij jou ook zo te zien woensdag mijn hechtingen eruit heb wel onwijs veel pijn als ik moet niezen pfff
goedemorgen meiden, het gaat hier inmiddels een beetje op en af.... ben echt heel erg moe en heb enorme hoofdpijn. Ga dus vanaf vandaag halve dagen werken. Respect voor jou mamamanuela dat jij dat vol gehouden hebt! Heb gelukkig nu wel 2 smaken ontdenkt die wel lekker zijn (van die kant en klare flesjes...) dus dat gaat wel goed! @sas7 als je wilt pb ik je mijn gsm nummer wel dan kunnen we via die weg contact houden over waar ik lig.
@mamamarjolinos ja graag even een pbtje. Hoeveel dagen moet jij blijven, want op maandag en dinsdag werk ik in eindhoven. En ik weet niet of ik dan al hele dagen werk. Maar als ik in VHV ben dan kom ik zeker even bij je langs. @all nou deze week wel een behoorlijke dip gehad. Ik ben werkelijk waar doodmoe, al bij het opstaan. En het valt me nog erg zwaar halve dagen werken. Volgende week vrijdag even met de chirurg overleggen hoe of wat. Want mn bedrijfsarts wil dat ik 5 maart al weer hele dagen ga werken, maar dat trek ik echt nog niet.
Goedemorgen meiden, Hoe is het met iedereen? Hier alles goed! Wel enorm zenuwachtig aan het worden en daarmee ook twijfels, maar zet gewoon door! Nog maar een paar dagen en ben al druk bezig met me voorbereiden aan boodschappen, wassen en koffertje pakken...
@marjolinos dank je wel voor je compliment alles komt goed laat alles op je afkomen en luister alleen maar ik wil je ook best op komen zoeken hoor in Eindhoven altijd leuk alle steun toch.. @sas7 dat is balen je een dip hebt gehad hoop je nu beterder voelt @ hoi hoi ik voel me super ben nu bijna 14 kg kwijt en alles gaat super goed ben heel blij ik kan ook meer eten cracker gaat er heel goed in en fruit ook heerlijk en avond eten gaat redelijk elke keer wat beterder komt goed ikwens iedereen een fijne dag
goedemorgen dames, heb vrijdag de tijd doorgekregen dat ik in het ziekenhuis moet zijn en dat is morgen vroeg om 7 uur. ben ik als eerste aan de beurt! super fijn dus! vandaag mijn spullen pakken en nog wat schoonmaken in huis. dan eind van de middag richting mijn ouders om mijn hondjes af te geven. We blijven daar ook slapen aangezien zijn wat dichter in de buurt wonen.... Begint nu wel heel dichtbij te komen! als jullie me willen volgen dan kunnen jullie me toevoegen op facebook. graag we ff zeggen dat je me kent van zp... voeg nl niet iedereen toe!
@ marjolinos wauw meid wat goed dat je morgen al zo vroeg aan de beurd bent wil je graag toe voegen maar wil je mij dan je link geven hihi dan kan ik je makkelijk vinden ik denk aan je en zal een kaarsje voor je branden succes lieve meid alles komt goed blijf in jezelf geloven morgen begint je nieuwe start je nieuwe leven