Goedemorge meiden.... Lig nog in het ziekenhuis maar als het godd is mag mijn drain er straks uit en dan naar huis. kijk ernaar uit. heb het hier behoorlijk gehad. kan niet goed slapen hoewel ik beter geslapen heb vannacht dan dd andere dagen. de operatie is helemaal goed gegaan. wel behoorljjk pijn gehad maar dat kan ook niet anders. laat vanmiddag en anders morgen meer horen.
goedemiddag dames, @sas7 was leuk je gisteren gezien te hebben. @hier, gaat het redelijk. vannacht super goed geslapen en vanmorgen mijn eerste ontlasting gehad. was ik super blij mee. eten gaat nog niet echt geweldig hoewel ik net een beetje brinta op heb en dat was lekker. ach komt allemaal vast goed. ben ook al 9 kg afgevallen. gaat dus best snel!
@marjolinos ik vond het ook erg leuk om jou gisteren te zien. Fijn dat je al ontlasting hebt gehad, ik kan me herinneren dat dat bij mij een drama was. Fijn dat het afvallen al zo lekker gaat. Weet je wat ook erg lekker is, die knijpzakjes fruit van de AH. Ze staan bij de appelmoes, en de optimel vla. @all hier gaat alles goed, al 22kg afgevallen. Morgen begin ik met een hardloopcursus, dus ik ben benieuwd. Zeker nu ik verkouden ben.
@marjolinos wat fijn alles zo goed met je gaat en je lekker weer thuis bent heerlijk @sas7 wauw al 22 kg wat gaat dat goed allemaal ik ben nu 16 kg kwijt hier gaat het redelijk kan niet veel eten maar ja komt ook wel weer hihi ben wel verslaaft aan fruit dat je dat ook kan hebben haha
Dag dames, Ik zit er overna te denken al heeeeel langh en nu wil ik toch verdere stappen nemen voor een maagoperatie. Ik ben erg benieuwd naar verhalen viel het mee of viel het tegen? Was het een lang proces en kreeg je makkelijk de verwijzing van de ha? Ikj ga deze week naar de ha voor een verwijzing maar ben bang ofzo dat ze het niet wil geven en me gewoon naar een dieetiste wil sturen ofzo...
gaab27. Om voor een operatie in aanmerking te komen moet je een bmi hebben van 40 of hoger, of een bmi van 35 met hoge bloeddruk/cholesterol/hartklachten etc. Mijn huisarts gaf makkelijk een verwijzing. En ik ben echt heel blij dat ik het gedaan heb. Ik heb er nog geen dag spijt van. En de operatie zelf en het herstel is mij heel erg meegevallen. Om jezelf een beetje in te lezen kun je eens kijken op de volgende forums. www.gastric-bypassforum.nl en www.wlsplein.nl. Volgens mij worden de operatie bij jou in de buurt in Leidschendam gedaan. Kijk ook even op de lijst van CZ. Zij hebben daar de ziekenhuizen op staan die goed, minder goed en slecht zijn. Informeer ook even bij je zorgverzekeraar met welke ziekenhuizen zij een contract hebben voor deze operatie, of dat zij willen dat je het via het nederlands obesitas kliniek moet doen. Ik zit zelf in een ziekenhuis die het voortraject (screening bij arts/dieetiste/psycholoog) en het natraject helemaal zelf doen. O ja en doe alsjeblieft geen maagbandje, want deze geven 9 van de 10 keer complicaties. Er zijn zelfs al ziekenhuizen die ze niet meer plaatsen ivm de vele problemen die ermee zijn. Succes met je beslissing.
@gaab27 net wat sas zegt je hebt wel n bmi van 40 nodig en ha kan je verwijzing geven maar geeft nog geen garantie het ziekenhuis kan het nog afwijzen het is een pittige voor traject je word goed begleid en goede uitleg ik heb geen dag spijt gehad ik het heb gedaan ben nu 23 kg kwijt en voel me al een stukke beter zit lekkerder in mijn vel en kan nu al meer dan ik heb gekunnen al wat minder pijn ben heel blij de operatie vnd ik ook heel erg mee vallen heb er geen last van gehad als ze me zouden vragen of ik het weer zou doen zeg ik ook volmondig ja