@ Mamamanuela: Gaat steeds beter. De pijn is 'n stuk minder. Ben inmiddels 8 kilo kwijt (6 van de modifast) in 3 weken tijd. Qua eten is het nog steeds niet echt fantastisch. Ik heb heel snel pijn als ik 'n beetje yoghurt of pap eet. Dus ben benieuwd hoe het straks met vast voedsel gaat. Denk dat ik op dit moment nog geen 200 kcal per dag binnen krijg. En toch geen honger hebben, dat is echt zo'n raar maar wel heel fijn gevoel. Hoop voor jullie allemaal ook zo dat jullie de operatie krijgen
Zijn inmiddels aan het wachten op de psycholoog! Spannend. laat vanmiddag als ik meer weeg wat horen!
mamavanjessë: o dat gaat dus wel goed marjolinos: spannend eh nou wijffie denk aan je pff hier nog wachten hihi maar ja duurt nog wel paar weken hihi geduld baart kunst
Jaaaaa heb mijn goedkeurng! Wel nog 2 gesprekken met psycholoog maar sta op de wachtlijst! Ben zo super blij.... er waren er nl best wat afgevallen!
@mamamarjolinos gefeliciteerd met je goedkeuring. Hopelijk wordt je snel geopereerd @vervelend dat je nog steeds pijn hebt, maar ja je zult wel lekker afvallen nu. @all morgen mn voorlichtingsochtend. ik ben benieuwd.
Hai meiden, Joh, ik was jullie kwijt . Ik heb nu geen tijd om alles terug te lezen, sorry. Het gaat hier redelijk. Ik heb dinsdag controle bij de dietiste gehad en heb op mn kop gehad. Ik eet veel te weinig en krijg veel te weinig voedingsstoffen binnen zo. Maar ik kan niet meer eten nog. Ik krijg nu strengere controles en moet echt meer gaan eten. Ze moeten anders andere alternatieven zoeken voor de voedingsstoffen die ik nu mis. Ik ben wel al 18 kilo kwijt incl. het pre-dieet alleen vind de dietiste dat ik wat doorsla omdat ik geen suikers wil eten en geen vet eten. Vet eten gaat ook niet maar ik heb wel mijn vetten nodig. Ik koop nu vooral magere producten en producten zonder suiker. 25 oktober heb ik controle bij de bedrijfsarts en 31 oktober moet ik weer gaan werken. Echt geen zin in
Marjolinos: wauw wijffie gefeliciteerd wat een super goed nieuws sas7: succes vandaag en ik hoop je het net zo goed vond als ik mamadebij jeetje dat is wel ff heftig dan je zal best geschrokken zijn hopelijk gaat het sneller beter hi hi ja had een eigen clubje gemaakt ik dacht dit zal vast en zeker ook gaan en zo kunnen we elkaar echt blijven steunen en elkaar blijven volgen
@mamadebij, wat balen dat je nog niet zo goed kunt eten, maar je hebt wel de goede vetten nodig.... hoop dat je iets met de adviezen van de dietiste kunt!
@mamadebij vervelend zeg zo weinig eten. hopelijk gaat het snel lukken. @all zo dat was even schrikken vanochtend. Ik dacht dat ik voor een voorlichtingsochtend kwam, maar het was een combiochtend. Eerst voorlichting en daarna gelijk een stuk screening. enneh ik heb al een gedeeltelijk accoord binnen. Ik heb nu 1 nov de gesprek met de psycholoog want die was vandaag ziek en dan moet ik het gesprek met de chirurg plannen en die zal voor eind nov plaatsvinden, en als die accoord geeft dan wordt ik waarschijnlijk voor eind jan al geholpen. Wow dat gaat snel. En het ziekenhuis doet nu ook het natraject wat 5 jaar duurt dus ik kom helemaal niet meer bij het NOK terecht.
tering jij komt dan nog eerder aan de beurd dan ik want ik heb het nog wel via de NOK moeten doen wauw ik had ook al gedeelte accoord maar ja het kan altijd nog fout gaan moet eerst deze afwachten word ik afgekeurd vraag ik toch om een second opion nou wijffie succes en onwijs veel sterkte met het gehel traject en het wachten hihi
@mamamanuela het overdonderde me allemaal wel vandaag. Ik had natuurlijk jouw verhaal gelezen en had toch wel zo'n beetje gedacht dat ik misschien begin volgend jaar alle accoorden binnen zou hebben, en dan ergens in aprild geopereerd zou worden. Dat het zo snel zou gaan had ik niet gedacht. Enneh ik heb al een gesprek met de dieetiste gehad. Het voelde eigenlijk meer als een sollicitatiegesprek. Maar ja gelukkig steunde mijn man me. Die vindt trouwens dat ik een gastric bypass moet nemen. Ik zat zelf aan een sleeve te denken. Ach we zien allemaal wel. Ik hoop dat jij ook echt snel je accoord krijgt.
ja snap eigenlijk ook niet waarom ze mij ook niet via hun hebben laten komen ga ik toch ok echt vragen dan had het allemaal veel sneller kunnen gaan maar ja geeft niet komt ook wel goed wie weet waneer ik gebeld word
weer weekje voorbij op naar de 2e week haha pff als je moet wachten duurt het maar lang haha maar nog ff geduld haha
kan me goed voorstellen dat het wachten lang duurt... maar troost je als je je goedkeuring binnen hebt wordt je wel sneller geopereerd dan ik!
@mamamanuela ik heb het gevoel dat we eind januari samen op een kamer liggen na onze operatie en aan de start van ons nieuwe leven. Let maar op dat gebeurd. ha ha
@marjolinos hihi nou we zullen maar afwachten hihi vind het wel onwijs spanennd allemaal @ sas7 o als dat nou eens kon eh meid zou wel onwijs gezellig zijn hoe hebben jullie je weekend gehad hier was het erg druk maar heel gezellig zal vanavond nog meer vertellen
hier op zich een rustig weekend gehad... gisteren vrienden te eten en vandaag naar baarle nassau geweest, mijn kleding kast opgeruimd (heb zoveel broeken die ik volgend jaar wel weer aan kan) en gaan wandelen in de bossen... zometeen onze pleegdochter naar huis brengen en dan weer een drukke werkweek voor de boeg! Morgen eerst mijn gewone baan en dan morgenavond oppassen bij mijn gastgezin! En jullie?
Gisteren examen moeten doen en vandaag lekker met een boek op de bank gehangen en nu zit ik achter de laptop om een sollicitatiebrief te maken en versturen. Geen insperatie, maar het moet toch even. Morgen weer gewoon werken. O ja en op zoek naar een nieuwe wasdroger, want deze wordt niet meer warm. grrrrrr en droogt voor geen meter.
sas bij harense smit hebben ze goede drogers nou vrijdag lekker cupe cakes gebakken en naar de stad geweest met mijn zoon onwijs gezellig zaterdag lekker hier schoon gemaakt en naar 2 verjaardagen geweest en daarna met mijn zoon naar de bios onwijs gezellig en heel leuk vandaag lekker uitgeslapen hihi heerlijk en toen lekker naar vleuten geweest daar met geld gestrooit whaha echt veel spullentjes gekocht echt heerlijk hihi heb genoten hihi morgen lekker kleding ophalen en dan lekker weer poetsen en boodschappen doen ahha
Effe een vraagje kopen jullie nu nog kleding terwijl je weet dat je over een maand of 2 a 3 geholpen wordt? Ik doe het op het moment niet, omdat ik straks zo vaak kleding moet gaan kopen omdat je steeds smaller wordt, dat ik het nu zonde geld vind. En daarbij vind ik er nu echt geen barst aan kleding kopen.