Sas7: ik durf niet echt te bellen omdat ik bang ben uitgelachen te worden dat ze denken van nou die kan ook niet afwachten aan de andere kant wil ik graag bellen om te vragen van hoe of wat.. ook omdat we straks weg gaan zullen ze dadelijk gaan bellen als ik weg ben.. pff vind het echt heel moeilijk voel me beetje dubbel... Marjolinos: dat is is al vlug pff en zit ik daar nog lekker te wachten haha @ nou vandaag twee leuke kinderen die heerlijke streken uit halen haha ik ga zo maar ff verder met mijn doerakken fijne dag allemaal
@marjolinos 6 december werk ik toevallig op eindhoven, dus dan moeten we zeker even iets afspreken. Dan kunnen we even ervaringen uitwisselen. en dat gastric bypass forum is een leuk een leerzaamforum. Ik heb nog niet geschreven, maar wel veel gelezen.
zou iemand hebben gebeld om met de vraag te komen van hoe of wat? en hoe zou je dat dan aan pakken weet het even niet meer vind het heel moeilijk schaam me diep hihi
@mamamanuela ik zou ze gewoon even bellen om te vragen hoe en wat. Je kunt gewoon bellen en zeggen dat je het even niet meer weet hoe het nou ook al weer precies zat (vergeten door de zenuwen of zo). Je bent bij de screening geweest in het NOK en weet niet of je nu weer zelf actie moet ondernemen of dat je gebeld wordt enz enz. Ze krijgen daar echt wel meer van dit soort telefoontjes en vinden dat echt niet erg. Ik heb zelf ook gebeld omdat ik alleen maar een afsprakenkaartje kreeg met een datum en tijd en daar stond met de hand achter geschreven hele middag. Ik heb gevraagd wat er die middag ging gebeuren en kreeg een uitgebreide uitleg. Dus ik zou zeggen, klim in die telefoon. succes ermee.
super bedankt ik ga morgen gelijk eens bellen van hoe of wat en hoe verder.. je hebt ook wel gelijk ook hi hi nou ik ga lekker ff mijn avondje houden super bedankt meid
@ Marjolinos: Beetje late reactie, maar heb het zo druk gehad. Verder gaat alles goed. ben al 12 kilo kwijt Hoe is de screening nog geweest. Heb je groen licht gekregen?
pff heb gebeld en dat kan ongeveer nog 2 weken gaan duren voor ik dus de afspraak zal krijgen met arts pff dus meiden ik mag nog even de zenuwen hangen haha ik wens iedereen een fijne avond
Jaja heb groen ligt! ga volgende week beginnen met de groepsgesprekken! kIjk er naar uit! Gaat goed met jou! Al 12 kg kwijt! Is het nu tegengevallen of meegevallen?
maar dan moet je dus nog 2 weken wachten en dan pas een afspraak maken? dan duurt dat toch nog veel langer voor je uitsluitsel krijgt? Duurt wel heel lang vind ik! succes!
@mamamanuella balen zeg dat je nog zo lang moet wachten. Jammer dat je nog net in het ouwe systeem valt dat het via het NOK moet lopen. Het is maar goed dat ze die nu ertussen uit hebben gehaal. @all pfff best wel een beetje zenuwachtig. Ik moet straks langs de psycholoog voor de screening. Ik ben benieuwd wat die te vragen heeft.
@mamamanuela het viel me erg mee bij de psycholoog. Er werd eigenlijk meer gekeken naar mn verleden en waarom het afvallen steeds niet lukt en of ik vreetbuien heb. Gelukkig heb ik die niet.en er werd ook gevraagd wat ik van de operatie verwachte en hoe ik na de operatie tegen het eten aan zou kijken. Ze wilde eigenlijk gewoon weten of je het wel beseft dat je de rest van je leven minder veel kunt eten. En ik ving trouwens ook op dat iemand aan de balie vroeg of hij kon verwachten of zijn operatie door zou gaan of niet. daar werd wel gezegt dat het medische gedeelte zwaarder weegt dan de psychische, want daar kan aan gewerkt worden. Dus als je medisch in orde bent heb je wel gewoon kans dat het door gaat. Ik ben dus erg benieuwd of ik een ja of nee krijg de 17e. Ik vind het balen voor je dat je nog steeds op de uitslag van het NOK zit te wachten. Maar ja die beginnen zich langszamerhand door hun getreuzel zich uit de markt te prijzen, want steeds meer obesitas poli's halen het NOK er tussen uit. Ik ben echt voor je aan het duimen dat je snel je uitslag krijgt, zodat je weet waar je aan toe bent. Ik vond de screening zo wel heel erg mee vallen.
dank je wel lieve meid ja we wachten maar af had ze daar ook gezegt in het ziekenhuis dat ik de dieetiste heel erg vond en of als ik nu niet goed gekeurd was ik gewon een second opion kon krijgen maar dat was geen probleem dus we moeten maar ff geduld hebben eind van de week moeten ze zo ie zo mijn papieren hebben en dan is het echt af wachten nou ik duim ook vreselijk hard voor jou knuffels
mag ik ook mee doen? ik ben 30 jaar, 172 lang en weeg 102,6 kilo dankzij mijn schildklier en adere ziektens, sinds de bevalling ben ik enorm aan gekomen, trage schildklier en enorm veel bloedverlies waardoor ik maanden amper tot niks kon doen, maar nog wel zelfde at als voorheen. ik ben net door traject gekomen dat ik ben aan genomen bij een obesitastkliniek. Maar toch ga ik het niet doen, inverband met mijn dystrofie en fysio en mijn dochter. ben nu zelf begonnen met modifast (dag 3 nu) en bij mijn eigen fysio gaan we straks meer cardio erbij doen. ik moet en wil afvallen omdat we nog een kindje willen en dat is nu niet mogelijk helaas. en ik ben mijn lichaam gewoon zat
vind het heel sterk van je meid dat je het toch zelf gaat doen onwijs veel succes en hou ons op de hoogte liefs
dankje wel, ik kan wel wat steun gebruiken, al moet ik bekennen het gaat me erg makkelijk af, vanmiddag een zak oliebollen gehaald, en ik heb geen moeite om eraf te blijven (vind ook alleen de krenten erg lekker die dus niet mee genomen hihi)
goedemorgen dames! Heb afgelopen dinsdag de bloeduitslagen gehad en het blijkt dat ik een calcium en vitamine D tekort heb! Ben dus meteen begonnen met de calcichew tabletten (die heb ik op recept meegekregen)... Nu maar hopen dat het daarmee beter gaat! @denemark1, knap dat je toch nog een poging zelf gaat doen! hoe vind jij de modifast? ik moet daar volgend jaar 2 weken aan en daar zie ik eerlijk gezegd wel tegenop! @sas, fijn dat het gesprek met psycholoog is meegevallen! nu duimen voor je uitslag! @ mamamanuela, deze week is ook alweer bijna voor bij en dan nog maar 1 weekje wachten! Duimen draaien nog steeds voor je!
@denmarkd wij zijn er voor je om je te steunen hihi o ja ollie bollenlekker hoo zo op zijn tijd ik lust alleen niet met de krenten haha.. @marjolinos dank je wel ja pff spannend hoor
nou ik vind modifast niet zo lekker , alleen de chocolade en caramel pudding zijn echt lekker, de 1ste keer musli ging ik zowat over mijn nek, maar (dom nooit gelezen) las ik in het boekje dat je het ook 3 minuten moet laten staan, en dan weer roeren dan is het lekker. en de milkshakes zijn het lekkerst met echt koud water uit de koelkast, niet uit de kraan, dan zijn ze warm en dat is niet lekker . maar goed dag 4 nu, net een kop boulion erbij genomen, maar honger gevoel is nog wel sterk aan wezig. ik heb van 2 tot ik naar bed ga de hele tijd honger gevoel, ook al drink ik veel water en thee. nouja nog een paar week volhouden, maar dat gaat wel lukken, ik voel me sterk en goed, en dat is lang geleden. nu alleen nog de obesitaskliniek afbellen dat ik toch niet heen ga