Obesitas club

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mv3hartendiefjes, 12 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

@ Sas7 pff ja het is echt niet te geloven ze zijn allemaal ziek nu
    morgen gelukkig naar kno dus ben benieuwd
    heb nog niks gehoord hihi en het wachten pff word steeds spannender:)
    zit al op het puntje van mn stoel haha...

@mamavanjesse ik heb helaas nog niks gehoord dus moet nog ff geduld hebben hihi
    nou ja we zien wel:)
    je bent wel goed bezig zeg met het goede afvallen poeh al 14 kg zeg
    goed zeg hihi..

@marjolinos hoe is het daar met jou:)

2. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @mamajesse wow al 14kg wat goed zeg. Volgens mij is het pas 3 weken geleden toch dat je bent geopereerd? Goed hoor. Doorgaan met kiloknallen.
    @mamamanuela he getver dat je nog steeds niets gehoord hebt. Die klll NOK ook. Wedden dat daar de vertraging ligt.
    @all pfff zo de 3 examens gehad vandaag. ik ben nu echt wel leeg. en ik begin het nu ook wel erg spannend te vinden voor volgende week. Ik merk nu dat ik daar meer ruimte voor heb omdat mn examens voorbij zijn.

3. mv3hartendiefjes

@ sas7 daar ligt de vertraging ook pff helaas
    maar ja we wachten maar weer af vind het wel belachenlijk allemaal dat het allemaal zo lang moet duren:(

nou naar kno geweest op 1 dec word Roxan aan haar neusamandellen geholpen
    ik ben dit weekend er niet we gaan als verrassing voor de 2 oudste naar euro disney:D

4. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    @mamamanueala, wat super vervelend dat je nog steeds niets gehoord hebt! Heb je zelf vandaag al contact gezocht (het is nu toch 4 weken geleden)?

@sas7, kan me voorstellen dat je je leeg voelt na zo'n spannende dag als gisteren!

@hier vandaag de eerste voorlichtingsbijeenkomst gehad en dat was wel leuk! Weinig nieuwe informatie maar goed nooit erg om dingen herhaald te hebben! we hebben ook een leuke groep (hoewel de helft er maar was....)

5. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @mamamanuela daarom hebben ze het NOK ertussen uit gehaald. Het NOK heeft zichzelf door die ellelange besluitvormingen uit de markt geprijst. Ik weet dat het MMC ze er ook tussenuit hebben sinds 1 okt. Fijn dat je jongste zo snel aan zn amandelen geholpen kan worden. Bij die van mij was dat echt een hele goede vooruitgang. Alleen jammer dat ie na de operatie 2 dagen niet naar buiten mocht. Wat inhield dat mama ook niet wegkon.
    Geniet lekker van eurodisney. Dat is echt harstikke leuk. Fijn weekend.
    @marjolinos fijn dat je een leuke groep hebt. NOg nieuwe dingen gehoord? En kunnen ze al een termijn geven wanneer de operatie is?

6. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    o ja vanavond een uitzending van Zembla. Dit gaat over maagverkleiningen.

7. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    Helaas ben ik vergeten te vragen of er al een datum bekend is wanneer de operatie plaats gaat vinden.... jammer!
    heb wel gisteren gebeld voor de medisch psycholoog. Daar moest ik ook nog 1 of 2 afspraken maken. Dacht laat ik daar dan zelf maar achterheen gaan aangezien ik nog niets gehoord had. Blijkt dat daar dus een enorme wachttijd is (5 a 6 mnd)....
    we zullen zien wat dat voor consequenties heeft....

8. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    oh had ik nog helemaal niet gezien, maar super veel plezier! Het moet er nu super mooi zijn met de kerst in het vooruitzicht!

9. mv3hartendiefjes

@ sas7 ja pff het word nu ook echt heel lang hoor dikke maand later en nog niks gehoord word er gek van
    maar ja we wachten maar af
    vrijdag nog niks gehoord ga ik gewoon weer bellen en zeg dat het nu dikke maand verder is en nog niks hebben gehoord
    het was onwijs leuk
    heb je ook een goed weekend gehad

@ marjolinos hihi geeft niks het was heel leuk
    zal van de week een fototjes neer zetten
    spannend allemaal eh
    door de spanning kan je ook vergeten te vragen
    bel je toch nog een keertje misschien weet je dan nog meer
    succes
    hoe is jou weekend geweest?

iedereen een super fijne avond;)

10. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    goedemorgen meiden,

@mamamanuela, wat fijn dat jullie het naar je zin hebben gehad!

@hier, zaterdag een toets nederlands en kinder ehbo gehad! vooral die kinder ehbo vond ik niet zo interessant, maar dat kwam meer door de manier waarop de les gegeven is....
    verder al sinds donderdag niet helemaal lekker en vanmorgen wakker geworden met ik denk oorontsteking en wondroos in mijn gezicht. zo dus maar een bezoekje brengen aan de huisarts....

11. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    las op een ander forum dat iemand die een weekje voorloopt op mij, dat die 7 dec al geopereerd wordt. Ik moet donderdag voor mn gesprek, dus ik ben echt benieuwd of ik dit jaar nog geholpen wordt.

12. mv3hartendiefjes

@ marjolinos o jeetje beterschap hopelijk is het snel over pff pijnelijk een oorpijn

@sas7 nou dat zou lekker zijn vind je niet pff ik wil ook maar ja ik kan er naar fluiten denk word er gek van al dat gewacht echt niet leuk meer brrr:(

13. ladyfp

ladyfp Lid

25 okt 2010
    81
    0
    6
    Ik ben nog een student
    Rotterdam
    Hoi dames mag ik mij hier ook aansluiten.
    Ik ben ladyfp en ben 26 jaar. Ik ben al 3 jaar bezig voor een wonder. Ik heb PCOS en dan is dat wat moeilijker. Ook ik heb overgewicht maar ben 27 september geholpen aan een maagverkleining. Hopelijk mag ik ook snel mama worden.

Groetjes

14. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    goedemorgen meiden,

@mamamanuela, ik heb gelukkig geen oorontsteking maar wondroos in mijn gezicht/oor... dat is eigenlijk nog veel vervelender, daar kun je goed ziek van worden. Ben er verder inmiddels ook goed verkouden bij. Komt eigenlijk ook helemaal niet goed uit! Zou morgen mijn proeve van bekwaamheid hebben maar kan dat nu wel vergeten! Maar goed, alles komt wel goed!

@ladyfp, welkom hier! Heb je alleen een maagverkleining gehad of een gastric bypass?
    Hoeveel ben je inmiddels al afgevallen?

15. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @ladyfp fijn dat je al zo snel geholpen wordt, en ik ben echt benieuwd of het afvallen met pcos nu sneller gaat. Ik heb zelf ook pcos en ben dmv hormonen spuiten destijds zwanger geworden van een pracht zoon. En daar houden we het ook bij. Ik heb geen zin om weer de mmm in te moeten hiervoor en daarbij ben ik nu ook 40 en mag ik zo naar de maagverkleining zeker het 1e jaar niet meer zwanger worden. En dan vind ik mezelf echt te oud. En daarbij nu kunnen we hem alles geven en met 2 wordt het financieel toch krap an.
    @mamamanuela Ik vind het echt balen voor je dat die NOK zo super traag werkt. Ik zou er ook gek van worden van dat gewacht. Ik merk nu al dat ik super zenuwachtig ben. Ik heb er echt buikpijn van. En dan als ik donderdag een datum hoor, durf ik het hier bijna niet te schrijven omdat ik weet dat jij nog steeds zit te wachten. Heb je het NOK al gebeld om te vragen wanneer ze de uitslag naar het ziekenhuis doorsturen? Voor het zelfde geld sturen ze de uitslag naar je HA. ( die kronkels doen ze daar ook wel eens, hoor ik vaak) Dan zit jij steeds te wachten en weet je ha het misschien al. Ik zal voor je duimen dat jij deze week ook een uitslag krijgt.

16. ladyfp

ladyfp Lid

25 okt 2010
    81
    0
    6
    Ik ben nog een student
    Rotterdam
    @sas7
    Ja ik zelf zat in de mmm voordat ik besloten had om een maagverkleining te nemen. ik woog toen ik begon in de mmm 120 kilo. Ik ben 27 september geopereerd en 18 oktober moest ik naar de dieetist en ik was toen al 12 kilo kwijt. Ik merk het ook aan me kleding en kan zoiezo nu niet veel meer eten. Ik heb me gyn van toen die tijd gebeld en heb gezegd dat ik die maagverkleining ga doen ik mag na 4 maanden van de operatie een hsg doen bij ons in rotterdam werd op de bijeenkomst gezegd dat je na 6 maanden zwanger mag raken.

@marjolinos
    Dankje wel. 27 september werd ik geopereerd aan een sleeve dus 3/4 van me maag eraf. 18 oktober moest ik naar de dietist en er was 12 kilo eraf. Ik weet niet hoeveel ik nu kwijt ben heb bewust ervoor gekozen om geen weegschaal thuis te hebben anders maak ik mezelf gek.

17. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @ladyfp ik ben destijds met 117kg zwanger geraakt. En ik was in mn zwangerschap maar 11 kg aangekomen. Helaas zijn die kilo's er nog steeds aan. Ik hoop echt dat je snel zwanger mag raken. Ik heb destijds trouwens een HCG en tegelijkertijd een LEO behandeling gehad en was toen met hormoonspuiten erbij binnen 5 maanden zwanger. Spannende tijden voor je dus.

18. ladyfp

ladyfp Lid

25 okt 2010
    81
    0
    6
    Ik ben nog een student
    Rotterdam
    @sas7
    Wouw dat is wel heel erg snel 5 maanden. Ik hoop ook dat ik snel mama mag worden. Ik was toen die tijd met clomid en pregnyl begonnen ben benieuwd wat ze me gaan zeggen.

19. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @ladyfp brrrr als ik nog aan die rommel denk. Ik heb daar ook een jaar mee lopen emmeren en na de LEO/HCG hebben ze nog 1 maand clomid geprobreerd en toen mocht ik gelukkig gaan spuiten. Bij de 3e ronde was het gelukkig raak. Van dat spuiten had ik geen last van bijwerkingen. Van die afschuwelijke clomid wel. Ik hoop dat het bij jou ook lekker snel gaat.

20. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Dames, zie net dit topic en wil me graag aansluiten.

Heb ook obesitas, volg inmiddels een beweegcursus Obesitas aangezien ik bij de GYN loop vanwege PCOS en hij mij niet wil helpen voordat mijn BMI een betaalde waarde heeft. Ben dus nu onder behandeling van diëtist, heb gesprekken met psycholoog gehad (ze vond het niet nodig om meer gesprekken te hebben, maar is wel beschikbaar als er iets is :D) en ik mag waarschijnlijk binnenkort voor een intake bij de fysio en dan 2x per week sporten bij de fysio.

Verder temp ik sinds deze ronde (daarmee wel een eisprong gevonden :D) en zou eigenlijk al kunnen testen, maar na een negatieve test afgelopen zaterdag wachten we even tot het komende weekend.

En verder, vragen staat vrij ;)

Deel Deze Pagina