Hallo allemaal, De laatste weken ligt mijn kleine in stuit en dat heeft als gevolg dat hij/zij regelmatig op mijn blaas trapt. Ik moet af en toe zelfs oppassen dat ik niet wat urine verlies als ik een onverwachte trap krijg! Iemand dezelfde ervaring? Vanaf wanneer kregen jullie echt het gevoel dat je steeds moet plassen? Ik ben nu bij 28 wkn en het begint nu een beetje te komen.. ben benieuwd naar jullie reacties/ ervaringen... en tips?
De kleine meid heeft bij mij op mijn blaas gestampt tot ik 33 weken was...daarna is ze pas gedraaid. Ik verloor af en toe ook wat urine..echt super vervelend. Gewoon een maandverbandje in doen...dat houd het meeste tegen! Ik moet eigenlijk sinds week 30 heel erg veel naar de wc.
Week 36 ging de kleine ook in een stuit liggen. En dat was inderdaad oef, wat moeilijker voor de blaas. Echter zat hij/zij met de billen op mijn blaas, dus van trappen kan ik niets zeggen. In week 37 zou het gedraaid gaan worden. Echter de dag voor het draaien, was het daar beneden zo druk en veel bobbels in de buik, dat ik vermoede dat het niet meer in een stuit lag. En dat bleek ook zo. Ook ik nog maar 13 dagen te gaan. Eerder mag ook van mij, maar niet later s.v.p. hihi
mijn meisje ligt ook in stuit en idd ik krijg vaak gemene stampjes op mn blaas! Ik lek geen urine (denk ik) Maar als ze stampt op een volle blaas moet ik toch wel even slikken! ik hoop dat ze nog gaat draaien want haar hoofdje dat tegen mn ribben drukt begint me ook te storen