Hallo verloskundigen Ik heb in september 2010 een miskraam gehad na een zwangerschap van 5,5 week ongeveer. Ik ben toen echt superbegeleid door de verloskundigen en heb een echo gehad om te kijken of alles schoon was, en gelukkig, dat was ook zo. Nu heb ik afgelopen maandag weer positief getest, helemaal gelukkig natuurlijk, maar toch ook wel wat onzeker en angstig. Omdat ik bang ben dat t weer fout gaat, heb ik de vlos ook nog niet gebeld. Ook al weet ze mijn situatie, ik durf niet zo goed, straks gaat t weer fout. Ik heb zoiets van als het goed blijft gaan bel ik wel rond een week of 8, en als t fout gaat, dan bel ik wel om te zeggen dat t nie goed is gegaan en of ze dan een echo kunnen regelen. Nu vroeg ik me af of ze me misschien al eerder een echo geven, rond een week of 8, omdat ik hiervoor die miskraam heb gehad. Als ze dat doen, dan bel ik wel eerder, want een echo is nu eigenlijk het enige wat uitsluiting kan geven of alles goed is. Nou ja zover te zien dan, nu zie je toch nog niks, maar rond een week of 8 wel. Eigenlijk is mijn vraag dus, heeft het nut om nu de vlos al in te lichten en te vragen of ik een eerdere echo kan krijgen? groetjes Rianne