ik erger me dood aan bumperklevers en mensen die de hele tijd links blijven rijden! en agressief rijgedrag :x
bumperklevers, en mensen die staan de slapen bij het stoplicht en pas aanrijden als t alweer oranje is
Bumperklevers, Geen knipperlicht op rotondes, mensen die op de snelweg 80 rijden op de linkerbaan. Slapers bij het stoplicht. Mensen die 50 rijden op een 80 km weg. Mensen die onnodig remmen.
Ik heb geen rijbewijs maar erger me echt kapot aan automobilisten die me niet over laten steken op het zebrapad of zo snel mogelijk achter je heen racen als je net over de helft bent. HAAT! Of auto's bij scholen die niet opletten.
Vrouwen die zich opmaken in de auto.... Doe dat lekker thuis. Mensen die volgas optrekken zodat je er met een minder snelle niet zo snel langs komt en bij de 75 stoppen terwijl ik zelf altijd 10 km harder rij als toegestaan snelheid... Mensen(sorry toch vaak vrouwen) die de binnenbocht nemen of in een bocht gaan inhalen... Missen ze dan gewoon dat inzicht ofzo??? Mensen die op het laatste moment wil invoegen... Die laat ik er niet tussen of ik ga gelijk met ze oprijden... Opzouten grrrrr
alles met 2 benen, 2 wielen, 3 wielen en 4 wielen nee maar even serieus, bumperkleven vind ik echt gruwelijk irritant en gevaarlijk... als ik een slechte dag heb, ga ik ook gewoon lekker rustiger aan en rustiger aan rijden... als er niet teveel achter ons rijd dan
Hebbie ff Mensen die langzamer rijden als mag, eerst vol in de ankers en dan pas knipperen, helemaal geen knipperlicht gebruiken, besluiteloze mensen die niet weten waar ze heen willen, slapers voor t stoplicht, bumperklevers en mensen die 600 meter voor t stoplicht stil gaan staan en je daardoor soms een half uur staat te wachten voor t eindelijk eens op groen gaat
Mensen die niet doorrijden! Verschrikkelijk... Of met 2km p/u gaan inhalen Mensen die, als je ze wilt gaan inhalen met een leuke snelheid, opeens gas bijgeven, en dan lekker naast je blijven hangen Mensen die om iedere scheet VOL op de rem gaan staan Mensen die 20 rijden ipv 50, of 50 ipv 80 Mensen die op het aller laatste moment willen invoegen hebben een zware dobber aan me.. die laat ik er NIET tussen
mensen die 1080 km onder de maximale snelheid rijden, dus 70 ipv 80. en mensen die me op de kont hangen, dan ben ik wel een bicht, ga je kleven dag ik langzamer, ik rij altijd de snelheid die je mag, eerder een paar km erboven, dus 84 bij 80, enz. (woon in de polder dus lange saaie wegen) en als iemand dan gaat drukken dan zak ik maar zo terug naar 60, en dat kan ik heel lang volhouden, tot de afstand er weer komt, dan ga ik weer gewoon normaal rijden. en mensen die je rechts inhalen, schrok me laatst dood iemand kwam me voorbij scheuren over de vluchtstrook, was vrij druk op de weg, en links en recht stond eigelijk vol hard rijden kon gewoon niet. dus hup die malloot ging zo de vluchtstrook over.
exact wat mij direct te binnenschoot! NOG erger vind ik fietsers zonder licht die menen dat ze onsterfelijk zijn en iedereen wel voor ze aan de kant gaat....
- Mensen die de spitsstrook niet gebruiken. Angst voor een doorgetrokken streep ofzo . (is trouwens net zo erg als in het midden blijven rijden op een 3-baans weg. Ga toch rechts rijden Aaahhrg!) - Langzamer sukkelen dan de maximum snelheid. - Nog even naar links komen om een vrachtwagen in te halen met een sukkelgangetje, terwijl ik net op volle snelheid aan kom rijden.
* mensen die te langzaam rijden * die wat met 50 km per uur de snelweg op willen sukkelen * die als het groen is nog een seconde of 10 blijven stilstaan neerdat ze vertrekken zodat jij als 3e auto weer rood hebt * die wat voor een drempel bijna stil gaan staan en die dan via het stoepje de drempel over willen gaan (die verlaagde auto's dus) * aan degenen waarbij hun knipperlicht altijd van kapot is * aan mensen die op de rem vliegen en dan pas hun knipperlicht vinden het ergste vind ik het langzaam rijden, dan word ik zelfs agressief! ls ik hun niet voorbij kan en we komen verkeersborden tegen waar de snelheid op staat aangegeven die je mag rijden zit ik altijd gelijk ene gek naar die borden te wijzen zo van "kijk dan 80 godverd*** geen 70 ziet ge da dan niet *****" wijswijs naar die borden, alsof die voor me dat ziet fietser zonder licht ook ja en die wielertoeristen, die denken dat de weg van hun is
1. Slapers bij een stoplicht. Grrrrr 2. Bumperkleven 3 . Geen richting aangeven. Geld ook voor fietsers. 4. Taxi busjes, die denken altijd dat ze overal stil mogen gaan staan. Zelfs al is er parkeerplek, ze zetten hem toch op straat.
Mensen die 30 rijden op de 50 weg hier in de stad....vreselijk irritant!! Ik ga erachter dan lekker de hele tijd flitsen of ff toeteren, net zo lang tot ze doorhebben dat ze de hele rij achter hen ophouden. Voornamelijk ouderen missen dit gebrek aan rijvaardigheid, die remmen verdorie op een lege rotonde!! Waarom zien ze zelf toch niet in dat ze een gevaar op de weg zijn! Inleveren dat rijbewijs en regiotaxipas aanschaffen.... Oh, en mensen die na 20 seconden pas doorhebben dat het licht op groen is, waardoor je gewoon weer mag wachten terwijl je als tweede in de rij staat....
Heppie ff??? - Bumperklevers (terwijl ik gewoon toegestane snelheid rijd) - Aso's die als een gek inhalen op de meest onoverzichtelijke plekken - Mafkezen met groot licht aan die me verblinden - Mensen die zonder richting aan te geven vol op de rem gaan om af te slaan - Zondagsrijders, meestal 60+ die niet vooruit te branden zijn - Fietsers zonder licht - Fietsers die ineens voor een zebrapad van de fiets afspringen om over te steken - Fietsers die met tig naast elkaar blijven rijden wat inhalen onmogelijk maakt - Scooters die bij het optrekken zowat op de kont van mn auto zitten Volgens mij heb ik het meeste wel gehad...
Trage slakken, van verkeerslicht tot aan snelweg, ik wil ze altijd een duw geven. Niet aansluiten in de lange rij voor een verkeerslicht. Geen richting aangeven op rotondes. Onnodig remmen. Links gaan staan bij een verkeerslicht en vervolgens niet doortrappen maar met een kuiergangetje op het laatst rechts invoegen. Ik ben geen opgewonden standje, hou helemaal niet van ruzie, maar in het verkeer halen mensen het slechtste in mij naar boven hoor! Vlam!