ik weet het niet meer zo goed

Discussion in 'Zwanger worden' started by babytje, Jan 9, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. babytje

babytje Bekend lid

Jan 9, 2007
    926
    0
    16
    Hallo,
    Dit is de eerste keer dat ik hier ben en heb me net aangemeld!
    Ik heb een onregelmatige cycles en de laatste was 22 dagen. Gisteren had ik ongesteld moeten worden, als ik van de laatste periode af moet gaan. Ik heb de laatste twee weken af en toe ongesteldheidpijn! Dit zakt af en toe weg! Sinds eergisteren zijn mijn borsten gevoelig.Gisterochtend had ik roze afscheiding bij het afvegen maar niks in mijn broek. Nu heb ik iets bruinige kleur, erg klein beetje in mijn broek, maar niets met het afvegen. Ik heb net een test gedaan en die was negatief.
    Wat denken jullie zou ik gewoon ongesteld worden en weer een andere cycles hebben of zou de test mij voor de gek houden! De test heb ik wel 's avond gebruikt, en weet niet 100% of dat wat uitmaakt! Ik heb een erg dikke buik voor mijn gevoel, maar ja! Deze vragen hebben jullie misschien al eerder gehad. Maar toch stel ik ze maar voor mijn eigen gerustheid! En o ja, ben ik oktober gestopt met de pil.

groetjes

2. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    1,004
    0
    0
    Hoi babytje

De klachten die je hebt kunnen heel goed ontpillen zijn. Maar als je het zeker wilt weten, zou ik gewoon een testje doen over twee dagen.

succes ermee!

Marie

3. schatje1

schatje1 Niet meer actief

kan van ontpillen zijn hoor :)

4. babytje

babytje Bekend lid

Jan 9, 2007
    926
    0
    16
    dank jullie wel voor de reactie! Vandaag nog steeds niet ongesteld! en ook geen buikpijn meer! Ik wacht de cycles af tot 28 dagen en als ik dan nog niet ongesteld ben test ik nog wel een keer! Vreselijk dat je lichaam je zo voor de gek kan houden! Of de test haha!
    Jullie ook succes met het zwanger worden!

groetjes

5. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,601
    0
    0
    De test kan je niet voor de gek houden.. het kan alleen zijn dat je negatief test als je te vroeg zou testen. Het is altijd het handigste om uit te gaan van je langste cyclus.... En als je wel zwanger bent ben je dat na een paar dagen ook nog wel.... Ik heb afgelopen maand pas na 34 dagen getest.....

6. Niet meer actief

ik zou het nog even afwachten en dan doe je over een paar dagen nog een test.
    wand ik heb ook zo iets gehad.
    en de maand dec ben ik niet ongi geworden allen heel licht roze maar dat was maar een dag.
    en ik ben tot nu toe nog niet ongi geworden.
    en ik heb wel een test gedaan en die was positief na een paar dagen.
    het kan ook een heel licht streepje zijn hoor.

nou spanent hoor
    veel liefs

7. babytje

babytje Bekend lid

Jan 9, 2007
    926
    0
    16
    het is echt spannend! wordt er zenuwachtig van! mijn langste cycles was 26 dagen sinds ik gestopt ben met de pil! Dus dat moet ik eerst maar voorbij! Duimen maar! Bedankt voor de reacties!

Share This Page