obsessie of over enthousiast?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sunnycloud, 7 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ik herken het eigenlijk niet. Enige waar ik vooraf mee bezig was, was met namen. Gelukkig maar want onze smaken zijn nogal verschillend. Tijdens onze klusperiode ben ik eigenlijk alleen maar bezig geweest met zwanger raken, niet met zwanger zijn. Maar pas toen ik ook daar niet meer mee bezig was, raakte ik zwanger. Prompt op het moment dat ik dus niet had opgeschreven wat mijn EDLM was. Nou ja, levert een extra echo op.

Ik hoop dat alle klussende dames gauw zwanger raken!

2. franklin

franklin Actief lid

2 jan 2007
    109
    0
    0
    hallo allemaal hier

ik ben ook echt een geval met obsessie, lees alles wat los en vast zit over babies en reken drie keer per dag uit wanneer we het best kunnen klussen :) heb ook al bladen gekocht enzo en begin nu pas aan mijn eerste ronde :oops: ;) maar gelukkig ben ik niet de enige....
    kus!

3. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Toen wij in ronde 6 waren, was mijn vriendin ook met de pil gestopt. Dat leverde een dagelijks uitwisseling van wat we wel en niet voelden op en toen was dat zo ongeveer het enige waar ik nog aan kon deneken. Mijn vriendin was zwanger en ik niet. Toen heeft mijn man me even flink de waarheid verteld en gezegd dat mijn gedrag echt niet gezond was en dat ie graag zn vrouw terug wilde. Dat heeft geholpen, ik ben er nu veel mider mee bezig en eerlijk, ik hoop me nooit meer zo te voelen als in die maand!
    Wel hebben we vandaag een mama en een baby nijlpaard knuffel gekocht. Verder nog nooit wat gekocht, maar deze konden we allebei niet laten liggen!

4. jeldou

jeldou Bekend lid

8 jan 2007
    729
    0
    0
    hallo, hier ook zo'n fanatiekeling! wij hebben besloten om in augustus ervoor te gaan! pas in augustus 2007! hahaha, hoe zo raar? ik vind het gewoon jammer dat we dan pas ervoor gaan.. maar het kan gewoon niet eerder.. vanwege vaste baan etc.! Ik geniet van al die verhalen! heerlijk

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ondanks dat ik alle reden heb om paniek te slaan...doe ik het niet ;)
    Ik ben er best kalm onder, voor zover dat kan natuurlijk. Ik word wel bij elke poging nerveuzer...het is echt aftellen geblazen. In mijn huis vind je helemaal GEEN babydingen.
    Ik voel het ook als de "goden verzoeken". Ieder zijn ding...maar ikke durf niet ;)
    Elmo

6. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    :eek:fft: @elmo: wat is de walvisclub?

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Whaha...wij (meiden van IVF/ICSI) hadden ons bedacht dit jaar zo dik als een walvis te worden (zwanger). Laat het dit jaar het Chineze walvisjaar zijn!

8. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Zo voel ik me vooral 's nachts. Ik wens jullie dat gevoel ook toe in 2007!

9. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    Ik moet zeggen dat ik nog geen drang heb om dingen te kopen. Wil van de week wel testen gaan bestellen hier op de site. Hebben mensen daar goede ervaringen mee? Ik ga trouwens wel wanneer ik ga testen een babydingetje kopen met iets van 'papa' erop, zodat ik die aan m'n man kan geven als de test positief is! Maar dat is ook het enige wat ik al ga kopen! We wachten af... tis pas onze eerste ronde, dus t zou te mooi zijn als het nu al raak zou zijn! We wachten af... Ik heb dan geen drang om dingen te kopen, maar ik zit wel om de haverklap op deze site, terwijl ik eigenlijk moet studeren! :confused:

10. franklin

franklin Actief lid

2 jan 2007
    109
    0
    0
    heej jeldou,

Mijn vriend en ik hadden in eerste instantie ook besloten om augustus 2007 te beginnen. Ik was daarom al helemaal door het dolle maar was wel bang dat ik het wachten bijna niet aankon. heb jij dat niet? mijn vriend kwam trouwens 2 jan met de mededeling dat ie toch al toen wilde beginnen moest toen alleen bijna ongesteld worden... dus deze maand eerste ronde, spannend! jij succes met aftellen naar augustus hopelijk lukt t dan snel. kus!

11. anneke 28

anneke 28 Lid

4 jan 2007
    12
    0
    0
    gezinshulp
    boom
    hoi volgens mij is dat echt normaal hoor ik lig ook te denken aan hoe ons klein wondertje er uit gaat zien en het ergstre van al is dat rondom mij pricies iedereen zwanger wordt wordt behalve wij.de moed niet opgeven meid ;)

12. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    nou wij gaan er dus in mei voor. en ik ben hier ook al aan het snuffelen verder kijk ik wel graag naar baby dingen maar kopen doe ik het nog niet.
    ik ben ook bang dat ik het niet red maar gelukkig heb ik een mannetje dat gewoon uit gaat van mei stoppen dus is ook mei stoppen en ik moet gewoon ook even proberen om voor die tijd nog de nodige kg kwijt te zien raken dus dat houd je wel met de benen op de grond.
    ik heb ook nog geluk dat ik af en toe op mijn werk met een baby kan knuffelen ;)

13. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Nou daar was ik weer met mijn over enthousiasme.
    Maandag mijn schildklier laten prikken en nu ben ik niet meer te houden. De waarden waren prima en hiermee heb ik behoorlijke kans zwanger te raken.
    Net moest ik nieuwe femnatal halen en heb direct ook een super leuke knuffel geshopt en een nijntje boekje. Oh ik weet dat ik de goden verzoek maar heb er ineens zo'n vertrouwen in.

Deel Deze Pagina