OBSESSIE!?!?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kara23, 21 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amira

    Amira Actief lid

    30 jan 2006
    230
    0
    0
    Hallo Mir,

    Nadat ik gestopt was met de pil, ben ik ongesteld geworden in mijn stopweek. Daarna drie maanden niet meer. Ben naar de gynecoloog geweest en die heeft mij pillen gegeven. 6 dagen geslikt, ongesteld geworden en daarna meteen zwanger.
    Misschien kun jij ook iets krijgen van de gn.

    Groetjes Amira
     
  2. Kara23

    Kara23 Actief lid

    29 dec 2005
    195
    0
    0
    Hihi, BEDANKT!!!

    Dat is goed nieuws! Gefeliciteerd!
    Ik ben nu gelukkig ongesteld, dus ik heb geen pillen nodig, maar ik zal het onthouden! Wat waren dat voor pillen dan?

    An, hoe gaat het met jou???

    x MIR
     
  3. ah78

    ah78 Fanatiek lid

    29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Hoi Mirjanne,

    De :evil: :evil: zijn nog steeds niet op komen dagen...... Het is wel frusterend maar ik moet maar gewoon geduld hebben.
    Was jij gelijk na het ontpillen al zwanger? Proficiat he! Hoe voel je je?

    Hoi Mir,

    De duiveltjes zijn nog steeds ver te zoeken... Na hoeveel dagen werd jij ongesteld?...


    Liefs An ;)
     
  4. Kara23

    Kara23 Actief lid

    29 dec 2005
    195
    0
    0
    Hoi An!

    Bij mij kwamen ze na 80 dagen! Ik hoop dat jij niet zo lang hoeft te wachten!
    Je moet inderdaad geduld hebben, maar het is wel frustrerend!!!

    Liefs Mir
     
  5. Mirjanne

    Mirjanne Bekend lid

    2 jan 2006
    554
    1
    18
    Ja, ik was dus direct na het stoppen met de pil (nou ja, nuvaring) zwanger.. erg vlot dus, heb geen :evil: voorbij zien komen, maar was meteen zwanger.. testte pas na 23 dagen positief, dus ging er tot die tijd vanuit dat ik flink aan het ontpillen was..
    Voel me wel een beetje schuldig.. althans, ik heb zoiets van 'ik kom net kijken en ik ben zwanger' terwijl er hier meiden zitten bij wie het maar niet lukt.. uiteraard ben ik blij dat ik in één keer zwanger werd, begrijp me niet verkeerd, maar ik gun het iedereen zo.. :(

    En het gaat hier hardstikke goed, heb weinig klagen moet ik zeggen.. zoals ik al schreef, wel wat last van de ochtendmisselijkheid, maar als ik snel genoeg wat naar binnenwerk gaat dat ook goed.. verder passen mijn beha's bijna niet meer.. maar dat vind ik niet zo erg met mijn oorspronkelijke amper b-cupje, hihihi..

    :) :)
     
  6. Amira

    Amira Actief lid

    30 jan 2006
    230
    0
    0
    Hoi Mir,

    Goed nieuws dat je ongesteld bent geworden. Op een natuurlijke manier is nog altijd beter dan met pillen. Ik weet niet meer wat voor pillen het waren, het is alweer 7 jaar geleden. Ben nu pas bezig voor een tweede.
    Ik ben gelukkig wel elke maand og, dus dat scheelt ook al weer.
    Ik wens je verder veel klusplezier en vruchtbaarheid.

    Groetjes Amira
     
  7. Kara23

    Kara23 Actief lid

    29 dec 2005
    195
    0
    0
    Nergens voor nodig, hoor! Iedereen is juist super blij voor je! (ik begrijp wel wat je bedoelt)

    Amira, bedankt en jij natuurlijk ook veel klusplezier en vruchtbaarheid!!!

    DOEI!
     

Deel Deze Pagina