Mijn zoontje is gister geopereerd, heeft buisjes gekregen en zijn neusamandelen zijn eruit gehaald. Was echt szooo zielig, ben blij dat t voorbij is! Maar het lijkt wel alsof er nooit wat gedaan is, hij heeft er totaal geen last van....! Gelukkig maar, maar mag ik ook alweer naar buiten met hem? In de zh folder stond 2 dagen binnen houden, maar bekende van mij die hun zoontje is afgelopen week ook geholpen en die gingen ook de dag erna weer naar buiten, het zh had tegen hun niks gezegd, dus was even benieuwd naar jullie mening... Al naar buiten of toch nog even binnen houden???
hij moet 2 dagen binnen blijven ivm infectie gevaar als hij in contakt met andere kinderen komt. ik heb onze zoon altijd die 2 dagen binnengehouden.
Oke dus echt even binnen houden dan. Het lijkt net alsof er niets gebeurd is, en het is echt een buiten kindje, roept de hele dag dat hij naar buiten wil...jas an jas an haha dus dacht misschien kan het geen kwaad....
als het morgen minder hard waait zou je misschien een uurtje ind e tuin kunnen voerwegen. het klopt inderdaad dat je amper iets merkt. kinderen zijn zo veerkrachtig als wat.(tegen de avond zal de meneer met de hamer wel langskomen hoor.)
Het is gisterochtend gebeurd, en ook gisteren had hij nergens last van, ging prima slapen. Is om 23.00 1 keer huilend wakker geworden zat in zijn bedje en was wat in de war, even koekelen en is weer gaan slapen toen niet meer wakker geworden! Nou dan zingen we het nog maar even uit binnen....zal die niet leuk vinden, maar goed niks aan te doen! haha