Hoi Simpele vraag: Ik ben op zoek naar een supergaaf pop up boek voor mijn zoontje. Ik heb nl. het grote pop up boek van 'Le petit Prins' maar dat verhaal is absoluut niet aan hem besteed maar het principe vind hij geweldig. Tips iemand! Zag een hele mooie van Rupsje nooit genoeg maar ben benieuwd of er nog meer zijn.
ik heb een heel gaaf boek, maar kan hem nu niet pakken en foo van maken...herinner mij morgen even...dan doe ik het ( ligt op zoons kamer) is een heel dik boek, 3 verhalen erin...en zit een tractor/autootje bij..en verder kun je het hele verhaal met de pop ups vol zetten..echt heel leuk..
"10 kleine pinguins" is zo leuk! Onze oudste kreeg hem vorig jaar met de sint en hij was toen net 3 en vind het nu nog steeds leuk. Echt een bewaarboek!
Een giraf kan niet dansen. Ook erg mooi boek en verhaal op rijm. Maar zie net op bol.com dat de pop up variant niet leverbaar is.
Een heel leuk en grappig boekje, staat bij 4-6 jaar maar is al heel leuk voor jongere kindjes omdat het lekker basic is. Gaat over eten en groot worden: bol.com | Karel Het Kuiken, A. Parker & Nick Denchfield | Boeken
rupsje nooit genoeg hadden wij met 1 jaar. ik denk niet goed genoeg is vr 1 3 jarige. mijn zoontje vindt zo een boek ook geweldig. maar ik kan die ook niet vinden vr een 3 jarige.het moet veel kleinere openingen hebben denk ik.
Over een kleine mop die wil weten wie er op zijn kop gepoept heeft. Zo leuk,mijn zoontje vind em ook geweldig! bol.com | Over een kleine mol die wil weten wie er op zijn kop gepoept heeft /pop-up,...