obstipatie/ diarree

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kleinmonster, 4 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    normaal lees je dat als je zwanger bent grotere kans heb op verstopping (obstipatie). echter is bij mij het tegenovergestelde.

Ik moet vaker, makkelijker soms zelf tegen diarree aan. Wie herkend dit nog meer?

2. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Ik moet soms ook wel 3x per dag naar het toilet. Heel dun is het gelukkig niet, maar in medische termen valt het wel onder diarree. (Vanacht was het wel heel erg. Leek meer water). Ik denk alleen niet dat ik een goede maatstaf ben ivm pds/colitis ulcerosa.

3. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ja hoor wn waarschijnlijk draait het vanzelf weer om ;)

4. Pluisje88

Pluisje88 Niet meer actief

Oh ja heel herkenbaar, soms dagen achter elkaar dat ik iets te makkelijk kan zeg maar. Soms ook heel erg misselijk erbij, en andere dagen kan ik bijna niet. Ik heb wel heel gevoelige darmen dus misschien heeft dat er ook mee te maken..

5. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Kan ook hoor, ik heb alletwee, ik kan maar 1 x per week gaan en dan zit ik een paar uur met zware diarree, echt moeten spurten voor het toilet te halen dan...

6. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    bij mij is het elke keer een verrassing, de ene dag heb ik last van diarree terwijl het de dag daarna weer het tegenovergestelde is. voor de zwangerschap had ik een goede stoelgang, niks met mijn darmen o.i.d. dus het komt nu echt door de zwangerschap.

Deel Deze Pagina