Stekende buikpijn 31 weken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bailey1989, 22 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bailey1989

Bailey1989 Niet meer actief

Ik heb al een paar keer deze week stekende buikpijn gehad. Het trekt helemaal door mijn buik heen (niet de onderbuik) en meestal gebeurt dit tijdens het eten. Ik dacht eerst dat het kwam doordat ik teveel gegeten had maar het gebeurd ook al bij de eerste hap. Het enige wat een beetje helpt is over mijn buik heen wrijven dan trekt het langzaam weg. Het is geen harde buik althans niet wat ik gewend ben. Deze buikpijn doet best pijn en harde buiken zijn tot nu toe alleen maar vervelend. Herkent iemand dit?

2. ilo

ilo Actief lid

15 mei 2012
    226
    0
    0
    Ik heb dat nu ook...31 zwanger en enorm pijn eigenlijk maar het ebt wel weg maar komt dan weer terug. Het is niet bij het eten maar gewoon uit het niets... als ik er de rest van de middag last van houdt ga ik toch even bellen!

3. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou bij pijn altijd even bellen, vooral als het vaker voorkomt. Daar is je verloskundige voor :)

4. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Zou ook even bellen voor de zekerheid!

5. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Ik had dit ook rond dat termijn toevallig, maar dan 's nachts na het plassen. Het deed zo een pijn dat ik wel kon huilen en het bleef uren aanhouden, maar een paracetamol hielp wel wat. Zou gewoon even bellen hoor! Je kan beter 10x teveel bellen dan 1x te weinig.

Deel Deze Pagina