hallo allemaal Heb gisteren en eergisteren seks gehad, ben je dan ook erg vruchtbaar (gekeken naar mn banner?) of is het beter juist echt vandaag seks te hebben?
ik heb hetzelfde vandaag mijn ei, en heb gister en eergister ook geklust.. ze zeggen dat de dagen vóór je ei, je het meest vruchtbaar bent.. maar ik zou vandaag ook nog klussen ( ik doe het wel, is meer voor mijn eigen gevoel) ook al overleven zaadcellen soms wel 3 of meer dagen.. liefs
:S ik keek de afgelopen maanden ook naar mijn banner, blijkt nu dat mijn ei niet de 14e is maar de 16e/17e dag, nu klusten wij eigenlijk nooit buiten mijn vruchtbare periode (volgens de rekenprogramma's) nu heb ik afgelopen maand ovulatie testen gebruikt en nu blijkt dat mijn ei dus later komt. Ik zeg dus, hele maand klussen om de dag! heb het gevoel 5 maanden weg te hebben gegooid..
ook ik heb vandaag mijn eisprong volgens de banner. Ook wij zijn al een paar dagen aan het klussen. De ovu-testen geven nog niks aan hmm. Gewoon doorgaan zou ik zeggen, haha.
@muppet80 OOk ik ben er achter gekomen doormiddel van ovulatietesten dat mijn eisprong later is dan wat hij in de calculator hier aangeeft. En snap je gevoel van dan heb ik maanden weggegooit, wij kluste ook niet na wat hij in de calculator aangaf. Alleen nu heb ik vandaag een knal positieve ovulatietest terwijl mijn nod a.s. vrijdag is. voor vandaag geen positieve ovutest gehad, dus ik denk dat mijn cyclus langer is dan anders, nog niet eerder gehad. Dus vanaaf mijn mannetje lief aan kijken hahahaha LOL
mijn mannetje wordt er moe van haha.. eergister, gister en vandaag geklust en vandaag een knalpositieve ovulatietest op dag 18 ben toch blij met die ovutesten, zo kan je wel doelgericht klussen haha
Niet bij iedereen. Elk vrouwen lichaam is ook anders. Als je echt wilt weten wanneer je eisprong is kun je beter ovulatietesten gebruiken of gaan tempen, dan weet je het zeker en mis je hem ook niet. Succes!
okeej in ieder geval bedankt. Maar omdat ik zaterdag en zondag heb geklust is er nog wel een goede kans dat ik in een goede vruchtbare periode heb geklust en er dus een kleine/grote kans is?