Ik heb 3 weken geleden een miskraam gehad bij 5.5 weken.:x Zijn er gelijk weer voor gegaan. Wie was er snel zwanger, en mijn belangrijkste vraag had je dezelfde symptomen of juist anders? Ik ben namelijk regelamatig misselijk, heb steken in mijn onderbuik en heel moe en wiselend humeur. Geen zere borsten, had ik voor mijn mk heel erg juist. Wie heeft er ervaring mee en kan het zo anders voelen?? o ja mijn NOD is 27-8. heb altijd een cyclus van 24 dagen gehad.
Volgens mij is geen zw hetzelfde, dus ook de symptomen kunnen ineens heel anders zijn.. Wat bij je eerste zw duidde op zwanger, kan nu de voorbode van ongie zijn en andersom... Heel vervelend, maar we hebben helaas geen lampje op ons lijf wat aangaat als je niet meer alleen bent... het blijft dus gewoon afwachten... Knuf Sookie
Hoi, Ik heb op 10 maart een curretage gehad en 10 mei teste ik weer positief. Terwijl we daarvoor ruim 1,5 jaar bezig waren om zwanger te raken. En ik had dezelfde symptomen als bij de 1e zwangerschap dus wist het eigenlijk al voor de test. Mijn man zei meteen jij bent zwanger ik weet het zeker. Dus het kan echt! Succes.