5 weken zwanger en soort van ongikramp?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Linssiejj, 14 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    hallo meiden,

ik ben vandaag ongeveer 5 weken zwanger, dus ga nu mijn 6de week in.
    heb niet veel kwaaltjes, beetje duizelig zo nu en dan, pijnlijke tepels met bobbeltjes, veel plassen en erg moe. Wat ik ook heb is zo nu en dan een zeurderig gevoel in mijn onderbuik, beetje alsof je ongesteld gaat worden. Ik heb het nu een aantal dagen niet echt gehad, was in mindere mate soms wel aanwezig. Nu vanmorgen had ik ineens weer ongeveer 5 minuten echt een ontzettend zeurend gevoel in me buik, en daarna was het weer weg.. Herkennen jullie dit? Lees overal dat het erbij hoort, maar maakt me toch onzeker en hoor graag verhalen van meiden die dit ook herkennen!

2. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hey hey

dit is normaal hoor de lichte krampen wat je voelt is de oprekking van je baarmoeder, je darmen maag e.d moeten ruimte maken voor je groeiende baarmoeder en baby en daardoor krijg je die krampen niets om je zorgen om te maken deze krampen kunnen zelfs behoorlijk heftig zijn,

als je veel helderrood bloed gaat verliezen met stolsels erin dan moet je wel contact opnemen met je verloskundige

3. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Heb er gelukkig geen bloed bij :). Nu is het ook weer weg, maar het maakt je onzeker..

4. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hey linsiejj

die onzekerheid zal je nog wel een paar weken hebben helaas het hoort erbij, heb vertrouwen in je lichaam en de kleine die nu hard aan het groeien is, en zo aan je kwaaltjes te lezen zit het met je hormonstertjes harstikke goed

p.s er is ook een topic wie ook in week 5 van de zwangerschap kom je gezellig daar aanmelden lees je heel veel herkenbare dingen:):)

5. Marieke80

Marieke80 Lid

12 apr 2012
    12
    0
    0
    Zangdocente
    Groningen
    Zo herkenbaar! Ik heb er ook last van, met name in de avond. Omdat ik in april een miskraam heb gehad ben ik natuurlijk extra angstig. Maar het hoort er gewoon bij. Zolang je geen bloedverlies hebt is er niets om je zorgen over te maken. Succes! Groetjes Marieke

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Is heel normaal dame's.
    Ik heb het ook gehad in het begin,om gek van te worden.
    Na 6wk gaat het over.
    Probeer te genieten!

7. Miracle79

Miracle79 Bekend lid

11 jul 2012
    781
    251
    63
    Ik had er ook last van, vanaf de innestelling tot afgelopen week.
    Het lijkt nu een heel stuk minder.
    Alleen af en toe rugpijn maar de buikpijn is zo goed als weg.

8. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Ik heb er ook last van gehad... en soms nog zelfs! Een vervelend gevoel, maar in principe niks om je zorgen over te maken. Je baarmoeder rekt een beetje...
    Een warm kruikje of een warme douche kan wonderen doen!

9. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Ja , het is idd normaal zeggen ze maar ook ik word er nog steeds onzeker van , zal blij zijn als ik volgende week mijn echo heb gehad :)
    Liefs Edith
    Mama van mees*&juultje

10. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Ik heb dat mijn hele zwangerschap gehad, het oprekken kan een ongestelheidsgevoel geven. Ik vond het altijd wel prettig, zo wist ik tenminste dat er wat gebeurde :)

Deel Deze Pagina