ik heb voor mijn zoon aan mijn ouders een schommel gevraagd. Nu maak mijn vader de schommelconstructie zelf en mijn moeder vroeg of ik via internet schommels of iets anders leuks wil bestellen voor aan de schommel. Nu zie ik een hoop verschil, waar moet ik op letten? wat is leuk? wat zijn goede sites? alle info is welkom! Mijn zoons zijn 2 en bijna 4 en ik wil 2 of 3 dingen bestellen. misschien gek kado hoor voor dec maar vind leuk om iets wat we jaren plezier van hebben voor zijn verjaardag te vragen! gr brenda
Wij hebben een touwladder, een babyschommel, maar daar zit die van 2 al niet meer in, en een gewone schommel. Volgens mij maakt hebben wezen niet zoveel uit wat je eraan hangt. Ik ga van het voorjaar nog ringen halen en evt een rekstok. Ze spelen er alle 5 regelmatig op en in, dus helemaal leuk. Waar ga je de schommel neerzetten? Bij ons staat ie op het gras, maar dan is het onder de schommel regelmatig een modderplas, dus straks in het voorjaar gaan we er kunstgrepen onder leggen. Als je het op de stenen doet zou ik er rubber tegels onder doen.
hoihoi bij ons ook in het gras, we hebben een klimhuisje in de houtsnippers staan. Maar we kijken of we er ook snippers onder gaan leggen of hoe we het opvangen. dank je voor je reactie
Wij hebben zelf geen schommel maar mijn dochter schommelt bij oma al op een "gewone" schommel. In het begin ff erachter blijven staan omdat ze weleens achterover wilde kukelen maar ging vrij snel goed.. Dus een babyschommel zou ik niet doen denk ik.. SUcces met je zoektoch!
nee babyschommel is geen optie. maar ben meer van go hout of plastic of ? en is band leuk of klimtouw?