Hallo dames! Ik ben in week 36. Ik ben zooo chagrijnig, moe en helemaaal geen zin meer in niks en niemand. Geen zin om huis op te ruimen ed. Ben totaal mezelf niet meer.. Week geleden was ik nog heel actief en totaal geen 'kwaaltjes'.. hoop dat het normaal is. Haha! Wie voelt zich nog meer zo ellendig? :x
Ik heb hetzelfde hoor, maar eigenlijk al een hele tijd... ik zit al helemaal thuis vanaf 27 weken i.v.m. fysieke klachten. Er gaan dagen voorbij dat ik helemaal alleen ben en maar op de bank zit, omdat ik meer niks kan en ook rust moest houden van de vk. Nu krijg je van iedereen berichtjes van geniet van je verlof. Nou echt genieten inderdaad, er is voor mij geen verschil, want ik zat al helemaal thuis. Ook met de vk over gehad. Ik hoef in ieder geval niet door te lopen tot 42 weken als de kleine zich niet aandient. Inleiden is bespreekbaar, ook al voor de 40 weken. Dat geeft me wel een geruststellend gevoel, want ik zit er helemaal doorheen. Lichamelijk al een hele tijd, maar mentaal wordt het nu ook een uitputtingslag. Niet leuk! Probeer er toch maar het beste van te maken. Pak een tijdschrift, ga in bad, eet chocolade (nu kan het nog, denk ik dan maar, straks ga ik weer goed lijnen ), kijk een leuke serie of ga gewoon even slapen en laat vooral de boel de boel... Alles hoeft ook even niet perfect te zijn..
en wauw wat een prachtige buikfoto op je blog! mag je trots op zijn! ff doorbijten met de laatste loodjes!
Dankjewel voor je compliment Josephine. Ja, 'genieten'.. vind het niet meer leuk. Ik ben sinds eind nov thuis ivm geen verlengde contract. Ik kon de laatste tijd nog zoveel zelf, boodschappen doen, auto rijden, honden uitlaten maar dat is nu zooo veranderd.. Bah. En de tijd vliegt nu ook niet meer zoals eerst.. Maargoed, we moeten nog even doorbijten! We krijgen er iets moois voor terug.
Ik ben ook 36 weken. Twee weken gestopt met werken omdat is heel moe en futloos pas maar sinds een paar dagen voel ik me een stuk fitter dus dat kan ook nog komen. Gister een uur in het bos gelopen en het huishouden gaat ook weer prima. Vorige week was een was aanzetten me at teveel, ben benieuwd voor hoe lang het duurt haha.
Moeten jullie niet gauw plassen? Ik hoef maar een rondje te lopen met de honden en ik moet al 2x plassen.. Jammer want ik wandelde altijd veel.. maar nu lukt het niet. Tenzij ik in een struik moet gaan zitten haha
De ene keer wel en de andere keer niet, het is een beetje hoe zijn hoofdje ligt denk ik. Soms moet ik echt rennen.
Ja idd ik moet ook veel plassen. Loop helaas heel weinig omdat het fysiek niet lukt omdat ik dan hele pijnlijke buik krijg. Ik kijk er zo naar uit om straks weer veel te wandelen achter de wagen en met de hondjes van m'n ouders! Hier een natuurrondje van 5 km, liep m voor m'n zwangerschap 3x per week en nu kan ik niet eens de straat uit!