wat gebruikten jullie om babyvoeding te maken?

Discussion in 'Voeding' started by kikibaby1988, Oct 16, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kikibaby1988

kikibaby1988 Actief lid

Sep 28, 2016
    348
    25
    28
    sahm
    Brugge
    Momenteel gebruik ik een stomer en staafmixer... Maar nu ik iets tegengekomen heb vandaag, ben ik eens curieus wat jullie gebruiken om babypapjes zelf te maken.

Ik heb een stomer van Lekué die in de microgolf kan. en een staafmixer van DOMO. Maar toen ik haar papje aan het mixen was deze middag ( deel 2 want ze had al 100 gram op) maakte hij een raar lawaai. en ik deed hem open en er zat een soort van groene vloeistof in. Nu ben ik als de dood dat ze daar iets van binnenheeft.
    Hebben jullie dat meegemaakt al? Echt raar.

Dus moet ik iets nieuws kopen, dusja, geef me maar tips ! :)

2. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

Jun 23, 2014
    6,100
    3,487
    113
    Niks, want hij krijgt gewoon wat wij eten.
    Hier rapley, dus gewoon stukken groente/fruit/vlees/pasta. Lekker met de handjes.

Maar daar heb je niks aan.
    Ik zou in ieder geval niet een te duur speciaal apparaat kopen. Het duurt niet lang en dan kunnen ze gewoon met de pot mee eten. Eventueel geprakt.
    Maar het hoeft niet vloeibaar. Het is eten, geen drinken.

zonnetje2015 likes this.
  3. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ik heb een smoothiemaker.
    Die gebruik ik ook voor groente enz.
    Hiervoor gebruikte ik de staafmixer.

4. Ocean83

Ocean83 Bekend lid

May 13, 2015
    731
    82
    28
    Ik kookte gewoon in een pan en prakte het dan met een vork. Fruit in het begin met een staaf mixer en daarna ook met de vork. Ik wilde gewoon dingen uit de keuken gebruiken, geen speciale apparaten kopen.

Wat voor eten was je aan het pureren toen je de groene vloeistof zag? Was het misschien het eten dat was gelekt in het apparaat?

5. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Philips avent stomer en blender.
    Is speciaal voor babyvoeding, maar doordat hij zo goed pureert gebruik ik hem zelf ook met plezier voor mijn eigen eten

6. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Dezelfde! Super ook voor smoothies :)

kikibaby1988 likes this.
  7. Liekje81

Liekje81 VIP lid

Sep 6, 2013
    20,165
    23,248
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Hier hetzelfde. Ik had geen zin om allerlei dure dingen te kopen. Vanaf een maand of 8 gewoon Rapley, dus dan had ik voor maar 2,5 maand dat geld uit moeten geven, vond ik zonde.

8. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Ja dit, hij heeft ook nooit heel vloeibaar gegeten vond ie prima. Olvarit vond ie gewoon vies omdat het zo vloeibaar was. Doe ik nu weer.

9. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik gebruikte eerst de staafmixer en daarna een vork.

10. Deedee91

Deedee91 VIP lid

Jun 10, 2015
    13,646
    5,679
    113
    Ik prakte ook en evt de staafmixer die ik toch al had! Zonde al die dure aparaten en snel rapley

Share This Page