Zwangerschapscursus tot week 38?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Baanaanaa, 15 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baanaanaa

Baanaanaa Lid

10 sep 2015
    71
    0
    0
    Hoi hoi,

ik heb me aangemeld voor zwangerschapsgym in de buurt, maar kan pas 15 februari beginnen en de cursus duurt dan tot 1 mei. Dat is twee weken voordat ik uitgerekend ben. De kans bestaat dus dat ik de laatste les niet kan meemaken... heeft iemand ervaring met zo'n cursus en zou het erg zijn als ik de laatste les mis? ;)

2. Sorarocks

Sorarocks Bekend lid

9 jul 2013
    791
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik had geloof ik ook m'n laatste les met 38 weken, uiteindelijk met 40+2 bevallen, best kans dat je het gewoon haalt hoor ;)

3. Friezin87

Friezin87 Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Bij ons in de groep zit ook een dame die de laatste les heeft in haar 38ste week. De mevrouw die de vursus geeft heeft besloten om een les tussen door te geven op woensdag zodat de laatste les in haar 37ste week valt

4. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.745
    646
    113
    Gelderland
    Hier was de laatste les met 39 weken, ik ben met 38+3 bevallen, dus ik was niet meer bij de laatste les. Ik heb het juist als heel leuk ervaren, dat het tot het einde van de zwangerschap door ging, tegen het einde kreeg iedereen toch wel de meeste vragen en iedereen leefde ontzettend met elkaar mee aan het einde. En de belangrijkste dingen werden echt wel op tijd al verteld, niet pas tegen de 38 weken hoor.

5. LMI

LMI Bekend lid

21 jan 2014
    655
    54
    28
    Vrouw
    Ik had een zwangerschapscursus die zou eindigen wanneer ik 36 weken zou zijn. En ik ben bevallen bij 35 weken, dus ik heb de laatste twee lessen niet meegemaakt.
    Je kunt er toch niets van zeggen hoe het gaat lopen. En idd wat mausi zegt, de belangrijkste dingen heb je dan allang gehoord.

6. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Ik zou goed naar je lijf luisteren, desnoods iom de instructeur het schema aanpassen. En als je het niet red niet erg toch? Jouw gezondheid en die van je baby zijn het belangrijkste!

7. Baanaanaa

Baanaanaa Lid

10 sep 2015
    71
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties :) we gaan wel zien hoe het loopt!

Deel Deze Pagina