Hoi hoi, ik heb me aangemeld voor zwangerschapsgym in de buurt, maar kan pas 15 februari beginnen en de cursus duurt dan tot 1 mei. Dat is twee weken voordat ik uitgerekend ben. De kans bestaat dus dat ik de laatste les niet kan meemaken... heeft iemand ervaring met zo'n cursus en zou het erg zijn als ik de laatste les mis?
Ik had geloof ik ook m'n laatste les met 38 weken, uiteindelijk met 40+2 bevallen, best kans dat je het gewoon haalt hoor
Bij ons in de groep zit ook een dame die de laatste les heeft in haar 38ste week. De mevrouw die de vursus geeft heeft besloten om een les tussen door te geven op woensdag zodat de laatste les in haar 37ste week valt
Hier was de laatste les met 39 weken, ik ben met 38+3 bevallen, dus ik was niet meer bij de laatste les. Ik heb het juist als heel leuk ervaren, dat het tot het einde van de zwangerschap door ging, tegen het einde kreeg iedereen toch wel de meeste vragen en iedereen leefde ontzettend met elkaar mee aan het einde. En de belangrijkste dingen werden echt wel op tijd al verteld, niet pas tegen de 38 weken hoor.
Ik had een zwangerschapscursus die zou eindigen wanneer ik 36 weken zou zijn. En ik ben bevallen bij 35 weken, dus ik heb de laatste twee lessen niet meegemaakt. Je kunt er toch niets van zeggen hoe het gaat lopen. En idd wat mausi zegt, de belangrijkste dingen heb je dan allang gehoord.
Ik zou goed naar je lijf luisteren, desnoods iom de instructeur het schema aanpassen. En als je het niet red niet erg toch? Jouw gezondheid en die van je baby zijn het belangrijkste!