Ben vandaag 8 weken, wie herkent dit? Heb ook een weeig gevoel in onderbuik. Heb een goede 1e echo gehad maar toch weer zo onzeker
Ik al vanaf de positieve test (nu 6 weken). Normaal obstipatie nu niet en indd ook meer buikpijntjes. Nou heb ik al wel een week bruinverlies maar testen lopen wel op. Heel vaag nog geen echo gehad trouwens.
Volgens mij komt het van de hormonen. Ik heb sowieso al redelijk gevoelige darmen en nu zijn ze helemaal van slag. Snap je onzekerheid meid, maar alles is vast in orde!
Ja soms is deze pagina echt niet goed want dan lees ik van die verhalen dat het na 1e echo alsnog mis kan gaan en dan denk ik hmm. . Wat als.. maarja moet idd vertrouwen hebben. Tnx
Ik moest de eerste weken ook vaker naar de wc, van 4,5 week tot 5,5 week bruinverlies gehad. Rond week 9 harde ontslasting en nu sinds een paar dagen weer normaal.
Bij mij waren de eerste weken mijn darmen ook van slag. Toen een paar weken lastige stoelgang en nu met 14 weken is het eigenlijk zoals voor de zwangerschap. Niet iedere vrouw heeft alle kwaaltjes die erbij horen zoals obstipatie. Zou me niet te druk maken.
Nee idd.. ben nu 8.2 weken en merk dat de kwaaltjes die ik had, minder worden. Opzichte niet erg qua moeheid bv maar toch ook spannend.. Hoop dat het nog allemaal goed zit
Hier ook veel krampen en alles behalve obstipatie. Ieder lichaam reageert op zijn manier op de hormonen denk ik maar ...
Ik ben de onzerheid zelve! Heb erg vaak gedacht Ojee m'n darmen.. Ik kan te makkelijk naar de toilet.. soms zelfs diarree. Dit is niet goed! Minder gevoelige borsten.. En echt elke x is alles goed met de Beeb. Verlies zelfs bloed.. en alles gaat goed. Moet het zelf ook nog 3x daags zeggen hoor om te geloven.. maar echt.. die kwalen.. ik hield me er enorm aan vast.. vooral als iets minder werd meteen paniek.. Het zegt echt niks!! Proberen te vertrouwen.. (Dan praat ik ook tegen mezelf)