Gefeliciteeeerd! En nu maar hopen dat dit de laatste keer was in 9 maanden dat je ongi bent geweest. Liefs, Marla
Fijn dat je nu weer meer zekerheid hebt en er weer helemaal voor kan gaan in de volgende ronde.... Veel klusplezier! Hopen dat de volgende keer dat je overtijd bent je ook een positieve test in je handen mag houden! liefs,
haha!heb ik ook gisteren gestuurd,na 21dagen eindelijk ongesteld! lig nu ziek in de zetel met veeeeel te lage bloeddruk!8/7 dus niet rechtstaan is mij aangeraden.zo slap of een vodje veel succes
oei banner nog veranderen! zou ik nu moeten uitgaan van de normale 28dagen of van 49? ben pas vier maand gestopt met mijn pil dus moeilijk he
Ik wist het eigenlijk ook niet zo goed! Ik ben maar uitgegaan van mijn 29 dagen...heb ik de 2 cyclussen hiervoor gehad...
ik had 30-18-49 dus hou ik het maar op 28 haha kan er zelf ook niet aan uit. waarom moet dat toch zo moeilijk verlopen he dat zwanger worden
Ik heb geen idee...mijn zus was binnen 2 mnd zwanger...is duidelijk niet erfelijk! We gaan er maar weer gewoon tegenaan deze ronde... Ga niet weer te vroeg testen...is alleen maar frusterend!