Ja natuurlijk! Nu besef ik pas hoe erg dit was. 4 dagen obstipatie dat is echt niet niks. Morgen gaan er weer 2 flessen mee. En die moeten ze geven!
Maar lieve schat je gaat toch zeker niet je schema aanpassen omdat zij dat niet aankunnen? Wat is je schema nu? Ik neem aan de 1 fles rond middaguur en 1 fles na de groentehapjes?
Gelukkig is dat weer los gekomen dan. Arm meiske. Nu weer lekker spelen en ondeugend doen dan maar. Gewoon aangeven dat ze bijna een week lang flinke pijn heeft gehad door hun methode en dat dat geloof niet de bedoeling zou moeten wezen en gewoon de flesjes alleen daar. (en intussen op zoek gaan naar die lieve go of andere kdv)
Ik zou bij obstipatie even alleen borstvoeding geven. Werkt ook laxerend. Ik ging altijd weer 1 stapje terug de vaste voeding als mijn dochter obstipatie had, eerst helemaal geen vaste voeding op kinderdagverblijf, of maar 1 moment. 120 ml is ook best wat voor zo'n kleintje die thuis a la rapley eet. Kan jouw dochter op de opvang geen stukken krijgen? Of durven ze dat niet aan? En jij betaalt hun voor de diensten, zij moeten jouw advies volgen, klaar. Ook al is dat dat je dochter nog tot een jaar 1-2 melkvoedingen krijgt. Tot 1 jaar is melk de hoofdvoeding, zeker als je rapley doet. Het moet niet gekker worden.