Ik lust geen vis. En kruidenthee ben ik al gewend want drink ik altijd al, dus daar doen mijn darmen niets op.
Ik los het op en laat het dan 30min staan, piepje vreemd zoet, maar ik klok het zo achterover en gaaaaan.
Dan is de smaak er af En ik vind het een zweempje zoet, maar ik drink nooit zoet. Ik ben opgevoed met Kefir en water. Vergeleken met cola smaakt het nergens naar bijv. Ik vind cola daarom te goor voor woorden XD
Ik heb het even gecheckt! En het staat er specifiek op vermeld dat het mag tijdens zwangerschap en borstvoeding.
Alleen de openingspost gelezen Zonnatura natuurlijke stoelgang thee werkte als een tierelier bij mij!
Ik zou iets Natuurlijks proberen zijn er geen kruiden die stoelgang bevorderlijk zijn en mogen tijdens de zwangerschap? Ik had die vieze lactulose siroop en heb ook die veel ste gore zakjes gehad die er niet in gingen.
Kruiden worden juist tijdens de zwangerschap vaak afgeraden omdat deze schadelijk kunnen zijn. Ik houd het nu even bij de lactulose, zemelen, gebroken lijnzaad en roosvicee laxo. Deze combi lijkt nu goed te werken.
Vaak werk koffie het beste, heb ik ook, maar flink thee leuten als de koffie even niet lukt, soms moet je wat.
Zijn niet altijd de goede kruiden bij zon natura, zelf kan ik er niet zo goed tegen, word mega winderig en krijg er echt krampen van, ok je gaat er wel goed op af.
Gelukkig ga je nu beter, dat mega harde is zo irritant, buiten de deur ga je dan echt bijna niet meer