kan ik nu al misselijk zijn?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door lvdm, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lvdm

lvdm Niet meer actief

Hallo,

Ik heb waarschijnlijk vorige week rond dinsdag mijn eisprong gehad. Nu was ik zondag en maandag licht misselijk, maar sinds gisteren echt misselijk bijna de hele dag door. Als ik iets eet, helpt het even maar vrij snel daarna weer misselijk. Ook veel last van oprispingen. Maar zou dat nu al kunnen komen van een zwangerschap? Ik kan het me bijna niet voorstellen, ben bang dat mijn lichaam me voor de gek houdt, maar aan de andere kant: misselijkheid kun je je niet inbeelden lijkt me. Voel me echt helemaal niet lekker.. :rolleyes:

2. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    Ik ken het.

Ik ben ook al een tijdje misselijk. Eergisteren en gisteren heel erg. Zelfs 2 x boven het toilet gehangen. Kon het gelukkig tegenhouden, want heb een enorme hekel aan braken...

Ook weet ik dat ons lichaam ons enorm voor de gek kan houden. Ook misselijkheid....

In welke ronde zit je?

Wij zijn sinds augustus vorig jaar gestopt en ben vaak misselijk geweest, maar werd wel gewoon ongi op NOD. Heel netjes....

Pas wanneer mijn ongi op NOD uitblijft en ik een posi-test in handen heb, ga ik er maar vanuit dat het klopt. Verder probeer ik al die gekke symptomen niet te voelen en zoek afleiding.
    Succes!

Grtjs,
    Aleida

3. lvdm

lvdm Niet meer actief

Hoi Aleida,

Voor jou is het dus ook spannend! Ik ben in oktober gestopt met de pil, maar we hebben toen nog wel condooms gebruikt. Ik wilde dat eerst alle hormonen uit mijn lichaam zouden zijn en ik wilde kijken of ik een normale cyclus had omdat ik voor de pil heel erg onregelmatig was. Dat gebeurde nu ook weer en ik heb meteen aan de bel getrokken bij de gyn. Ik heb een lichte vorm van PCOS, waardoor ik onregelmatig ben en bijna geen eisprong heb. Ik zit nu dus pas in de eerste echte ronde, en dan meteen ook met clomid. Maar deze misselijkheid heb ik nooit gehad, ook al hoopte ik in die maanden natuurlijk ook weleens dat het condoom niet goed had gewerkt ;)

4. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    Voor jou dus ook spannend!

Ik kan alleen maar mijn eigen ervaringen noemen en dat is dat ik dus al een aantal keren misselijk ben geweest vlak na de eisprong. Iedere keer vals alarm. Nu ben ik wel veel langer beroerd (meerdere dagen) en heb ik raar gevoel in mijn onderbuik. maar goed, ons lichaam kan ons dus flink voor de gek houden. :(

Ik ga voor je duimen en hoop dat we samen een posi test zullen hebben!
    (wanneer kan jij testen?)

Succes!
    Grtjs,
    Aleida

5. lvdm

lvdm Niet meer actief

ik kan volgende week woensdag testen... Heel erg spannend ja!
    ik heb regelmatig wat zeurderige pijn in mijn onderbuik en in mijn liezen, maar daar heb ik niet echt zo'n last van. Die misselijkheid vind ik behoorlijk vervelend :rolleyes: maar ja, volgende week weet ik of het voor een goed doel is ;)

6. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    De misselijkheid is idd erg vervelend!
    Bij mij komt het met vlagen opzetten. Heb er trouwens vandaag niet meer zoveel last van. :(

We wachten (on)geduldig af...

Zit je niet bij de juni-NODjes? Erg gezellig hoor! We hebben al 126 pagina's volgekletst! Er zijn er meer met vroegtijdige kwaaltjes e.d.

Succes!
    Aleida

7. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Miss klein griepje onder de leden

8. lvdm

lvdm Niet meer actief

derona, nee het is geen griepje. Dan krijg ik namelijk altijd last van mijn rug en hoofdpijn en vrij snel koorts. Maar dat heb ik allemaal niet. Het is echt puur en alleen misselijkheid. 's Morgens en begin van de middag is het het ergste en eind van de middag zakt het af.

Ik heb overigens gisteren bloed moeten laten prikken voor de progesteronwaarde om te kijken of ik ook echt een eisprong heb gehad van de clomid. En de waarde was hoog, dus ik weet in ieder geval zeker dat ik een eisprong heb gehad en dat de clomid zijn werk dus heeft gedaan! Daar ben ik al heel erg blij mee :D

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Nou spannend meis,hoop dat je misselijk bent dan voor het goede doel :D

Deel Deze Pagina