wie herkent dit? mijn vriend slaapt nog maar een paar uurtjes per nacht door mij omdat ik heel onrustig ben in mijn slaap ga dan slaan en praten enzovoort maar soms heb ik dus ook nachten volgens hem dat mijn buik om de paar minuten samentrekt wat ik dus niet merk hij word hier af en toe erg bang door hihi omdat hij denkt dat het dan langzaam gaat beginnen
Als het echte weeen zijn dan denk ik dat je daar wel wakker van wordt... Zullen wel een soort voorweeen zijn ofzo!
dat denk ik zelf ook, gisteravond toen we in bed lagen kreeg ik wel ineens heel erg last van mijn rug aan de onderkant, last van mijn buik en een drukkend gevoel van onder. gelukkig ben ik daarna toch in slaap gevallen
Is het niet je kindje? Als ik rust/slaap is mijn dochter erg actief en rekt ze zich wel eens uit/zet zich af. Als je tegen iemand aanligt kan dat inderdaad als samentrekken voelen.
daar heb ik vaker last van en die had ik gister ook heel veel, maar hij voelt het s'nachts dan echt samentrekken om de paar minuten dan houdt het effe aan gaat weer weg en komt weer
nee dat vroeg ik ook al gelijk, ik zei al voel je de kleine niet draaien of wat dan ook maar dat is het dus echt niet hij heeft dit al meerdere nachten bij mij gemerkt. en daarbij word ik dan mooi vergeleken met de kat van mijn ma toen die moest bevallen hihi want toen zagen we dat ze weeén kreeg en kwam de bevalling hij zegt zo ziet en voelt je buik dan ook haha