Hallo, Ik ben nu 5 weken zwanger en ik ben echt niet elke dag misselijk.. Toen ik er net achterkwam ben ik maar 2 dagen misselijk geweest en kon ik niet slapen... maar nu ben ik maar om de dag ofzo misselijk en soms zelfs 2 dagen niet. Ook word mijn afscheiding dunner maar wel meer! En heb ik ook af en toe last van een soort menstruatie kramp of als ik opsta dat ik een steek links of rechts onderin me buik krijg. Is dit normaal? Ik ben erg onzeker ben pas 19 maar wil wel dat deze zwangerschap goed verloopt
Klinkt normaal hoor... De steken wanneer je opstaat kunnen je banden zijn die ineens oprekken... heb ik namelijk ook erg veel last van...! Ik ben in het begin ook niet elke dag misselijk geweest... het kwam met vlagen en ben nu toch echt bijna 15 weken zwanger... ook de ongi kramp was er heel erg bij mij in het begin, geen fijn gevoel maar hoort er schijnbaar wel bij! Ik heb ook erg veel last van afscheiding, ene keer wat meer als de andere... gewoon genieten meid... zijn onzekere tijden nu maar komt vast goed! Liefs Nelleke
Meid, denk dat alles wel goed zit bij je hoor. ik ben met vlagen soms s'avonds wat misselijk verder niet. steken in de buik hoort er allemaal bij. zijn de banden/ darmen. Maak je niet al te druk. Maar probeer ook een beetje te genieten