ik had toen ik zwanger was ook een keer ontzettend last van mn ontlasting, toen was ik eerst bang dat ik een miskraam kreeg omdat ik er zon buikpijn ervan had, toen ik naar het toilet ging bleek dus iets anders aan de hand... oeps
Nou gisteren vertelde ik nog blij dat ik er geen last van had maar vandaag alleen maar scheten laten (schaam) en niet meer naar het toilet kunnen; ja wel om de haverklap plassen... Ik drink de hele dag door heel veel groene thee maar hoef normaal niet zo vaak te plassen. Oh balen want zaterdag hebben we een etentje en als ik niet elke dag of om de dag kan dan gaat de boel echt vastzitten en heb ik zo'n pijn straks. Bah!
hier nog steeds last van obstipatie.. wordt er niet goed van.. hoop dat het iets te betekenen heeft.. zo niet, dan toch maar even langs de HA..
Pff nou gelukkig viel het toch mee... vandaag weer heerlijk opgelucht op het toilet... (hihi) maar nog steeds wel mijn 'kwaaltjes' dus misschien is zwanger zijn wel de oplossing voor mijn moeilijke stoelgang! Joehoe dan moeten we het vaker doen! haha
heb je al stiekem getest rozewolkje ik wel.. maar negatief.. zit ook pas 10 dagen na mijn eisprong.. maar heb er nu wel minder vertrouwen in dat ik zwanger ben..
Ja ik heb woensdagochtend rond 04.30 uur getest maar dat ging een beetje mis. Binnen de 5 minuten zag ik slechts 1 lijn en aangezien het koud was, ben ik snel weer naar bed gegaan met het idee dat het dus niets was. Toen ik echter rond 08.30 opstond, keek ik nog eens op de test en er was toch een 2e lijn zichtbaar. Maar ja na 20 minuten is die test niet meer betrouwbaar dus of het nu telt weet ik niet. Morgen is mijn NOD dus ik wil zondag opnieuw testen als morgen indd mijn menstruatie uitblijft. Ik heb een heel strakke cyclus dus als het morgen uitblijft dan weet ik eigenlijk al genoeg.
Nouwwwwwwwww heeeerlijk wat herkenbaar! Gister op mijn werk 15 min gezeten..veeel pijn en het lukte maar niet..Scheurtje opgelopen! jeeezus wat voelde het vreselijk Vanochtend moest ik weer! Vol goede moed thuis op de wc zitten en....yep verstopt! Beetje drukken...Drolletje half eruit.... Nog meer drukkken.......niets nog harder persen......niets Oké, dan ontspannen en hopen dat hij terugfloetp.. Helaas, zonder resultaat, bleef er half uitsteken.. Toen: ONMENSELIJK hard geperst...FLOEP eruit. Nu ben ik superbang dat het eitje wat vrijdag is teruggeplaatst eruit is geperst!
Ik kan aansluiten in de rij. Sinds de afgelopen drie dagen komt het er maar moeilijk uit (voorheen geen last) en veel last van winderigheid. Ik hoop, dat het een kwaaltje is, maar ben ook bang, dat het allemaal hormonen zijn van de IUI. Op Valentijnsdag kunnen we testen en dan weten we of het erbij hoort. Succes allemaal! Groetjes Franka
ik heb er sinds gisterenavond last van. veel scheten (die ontzéttend stinken,bah), en niets of weinig (keutels) poepen. Ik heb wel last van een spastische darm, en heb gisteren bami met satésaus gegeten, dus dacht eerst dat het daarvan was, maar door dit topic ben ik aan het twijfelen. verder wel een opgezette buik, mijn broek zit al een paar dagen te strak. nog een paar daagjes wachten.
hier het zelfde verhaal ook al een paar dagen met veel moeite naar de wc..mn broek zit heel strak mn riem heb ik al af met als gevolg een broek die 10cm zakt als ik zit en ga staan maar ja beter dan buik pijn..ook ik moet nog een paar daaagjes wachten.. franka we lopen gelijk ook ik mag met valentijn testen..dat zou toch het mooiste valentijs kado zijn wat er is vind ik.. ff spannend nog dames maar nog ffies volhouden
spannend zeg, ook voor jullie. ik ga trouwens al wel zaterdag testen hoor, dus hopelijk hier 3x een vet positieve test!
Ik had precies hetzelfde. Ik liep na 2 dagen te schreeuwen van de pijn en de enige oplossing was een klysma halen bij de apotheek, Wat een opluchting was dat ! Daarna nooit meer gehad gelukkig...