Obstipatie.... Zou het?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door SushiLover123, 30 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Sperti is ook wel fijn :D

2. Janneke G

Janneke G Actief lid

31 okt 2008
    204
    0
    0
    Front office medewerker
    Venlo
    ik had toen ik zwanger was ook een keer ontzettend last van mn ontlasting, toen was ik eerst
    bang dat ik een miskraam kreeg omdat ik er zon buikpijn ervan had, toen ik naar het toilet ging bleek dus iets anders aan de hand... oeps

3. RozeWolkje

RozeWolkje Actief lid

7 jan 2009
    293
    0
    0
    Nou gisteren vertelde ik nog blij dat ik er geen last van had maar vandaag alleen maar scheten laten (schaam) en niet meer naar het toilet kunnen; ja wel om de haverklap plassen... Ik drink de hele dag door heel veel groene thee maar hoef normaal niet zo vaak te plassen.
    Oh balen want zaterdag hebben we een etentje en als ik niet elke dag of om de dag kan dan gaat de boel echt vastzitten en heb ik zo'n pijn straks. Bah!

4. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    IK laat juist veel minder scheten dan normaal! Zit ook vast :)

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

hier nog steeds last van obstipatie.. wordt er niet goed van.. hoop dat het iets te betekenen heeft.. zo niet, dan toch maar even langs de HA..

6. RozeWolkje

RozeWolkje Actief lid

7 jan 2009
    293
    0
    0
    Pff nou gelukkig viel het toch mee... vandaag weer heerlijk opgelucht op het toilet... (hihi) maar nog steeds wel mijn 'kwaaltjes' dus misschien is zwanger zijn wel de oplossing voor mijn moeilijke stoelgang! Joehoe dan moeten we het vaker doen! haha

7. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

heb je al stiekem getest rozewolkje :)
    ik wel.. maar negatief..

zit ook pas 10 dagen na mijn eisprong.. maar heb er nu wel minder vertrouwen in dat ik zwanger ben..

8. RozeWolkje

RozeWolkje Actief lid

7 jan 2009
    293
    0
    0
    Ja ik heb woensdagochtend rond 04.30 uur getest maar dat ging een beetje mis. Binnen de 5 minuten zag ik slechts 1 lijn en aangezien het koud was, ben ik snel weer naar bed gegaan met het idee dat het dus niets was. Toen ik echter rond 08.30 opstond, keek ik nog eens op de test en er was toch een 2e lijn zichtbaar. Maar ja na 20 minuten is die test niet meer betrouwbaar dus of het nu telt weet ik niet. Morgen is mijn NOD dus ik wil zondag opnieuw testen als morgen indd mijn menstruatie uitblijft. Ik heb een heel strakke cyclus dus als het morgen uitblijft dan weet ik eigenlijk al genoeg.

9. DvS

DvS Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Heb nu Roosvicee Laxo want kon voortaan nog maar 2x in de week, maar helpt echt!

10. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    Nouwwwwwwwww heeeerlijk wat herkenbaar!

Gister op mijn werk 15 min gezeten..veeel pijn en het lukte maar niet..Scheurtje opgelopen! jeeezus wat voelde het vreselijk

Vanochtend moest ik weer! Vol goede moed thuis op de wc zitten en....yep verstopt! Beetje drukken...Drolletje half eruit....
    Nog meer drukkken.......niets
    nog harder persen......niets

Oké, dan ontspannen en hopen dat hij terugfloetp.. Helaas, zonder resultaat, bleef er half uitsteken..

Toen: ONMENSELIJK hard geperst...FLOEP eruit.
    Nu ben ik superbang dat het eitje wat vrijdag is teruggeplaatst eruit is geperst!

11. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Ik kan aansluiten in de rij.
    Sinds de afgelopen drie dagen komt het er maar moeilijk uit (voorheen geen last) en veel last van winderigheid.
    Ik hoop, dat het een kwaaltje is, maar ben ook bang, dat het allemaal hormonen zijn van de IUI.
    Op Valentijnsdag kunnen we testen en dan weten we of het erbij hoort.

Succes allemaal!
    Groetjes Franka

12. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ik heb er sinds gisterenavond last van. veel scheten (die ontzéttend stinken,bah), en niets of weinig (keutels) poepen. Ik heb wel last van een spastische darm, en heb gisteren bami met satésaus gegeten, dus dacht eerst dat het daarvan was, maar door dit topic ben ik aan het twijfelen. verder wel een opgezette buik, mijn broek zit al een paar dagen te strak. nog een paar daagjes wachten.

13. leonie20

leonie20 Actief lid

1 jul 2007
    180
    0
    16
    hier het zelfde verhaal ook al een paar dagen met veel moeite naar de wc..mn broek zit heel strak mn riem heb ik al af met als gevolg een broek die 10cm zakt als ik zit en ga staan maar ja beter dan buik pijn..ook ik moet nog een paar daaagjes wachten..
    franka we lopen gelijk ook ik mag met valentijn testen..dat zou toch het mooiste valentijs kado zijn wat er is vind ik..
    ff spannend nog dames maar nog ffies volhouden ;)

14. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    spannend zeg, ook voor jullie. ik ga trouwens al wel zaterdag testen hoor, dus hopelijk hier 3x een vet positieve test!

15. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ik had pas last van obstipatie toen ik rond de 8 weken zwanger was. Niet eerder.

16. Mar1een

Mar1een Lid

27 jan 2009
    44
    0
    0
    Ondernemer
    Heerhugowaard
    Ik had precies hetzelfde.

Ik liep na 2 dagen te schreeuwen van de pijn en
    de enige oplossing was een klysma halen bij de apotheek,

Wat een opluchting was dat !