als ze in de middag minder slapen...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sweetlakecity, 25 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

Als je kindje in de middag weinig slaapt hoe laat breng je ze dan naar bed laat in de middag?
    Ik zit nu elke keer op een punt dat ik haar wakker moet maken voor het avond eten.

Ze sliep vandaag van 13.30-14.15 dus te weinig. Ze trekt het net niet tot aan 19 uur.
    Dus gaat ze om 16.30 naar bed. Viel dus pas om 16.50 in slaap en om 17.30 eten we.
    Gebeurd niet altijd maar ik zit wel dan met een dilemma. Wel slapen niet laten slapen. :(

Nu het donker is tegen de avonden aan merk ik dat ze dan ook makkelijk langer zou kunnen slapen. Volgens mij denkt ze: he het is nacht mijn ogen moeten dicht ofzo. 8)

2. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Lastig he... is het niet mogelijk om haar 's middags later in bed te doen? Bijv. om 14.30 in plaats van 13.30?

3. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Mijn zoontje sliep vandaag van 10.45 uur tot 11.45 uur en dan trekt hij het niet de middag. heb hem tegen half 4 nogmaals in bed gedaan na even gek doen viel hij 15.45 uur in slaap tot 16.30. mooi nog een slaapje voor het eten op dan houdt hij het net wat langer vol 's avonds.

4. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

en nu heb ik een kindje die lastig naar bed wil...
    zucht.

Nee de optie om te wachten tot 14.30 gaat niet.
    Dat red ze helemaal niet. Ze wrijft al in haar ogen om 12.30 en dan gaan we boterhammetje eten.

Ze slaapt daarvoor meestal van 9.30-10.15

Deel Deze Pagina