Beste verloskundigen, Allereerst hartelijk bedankt voor de tijd en moeite die jullie in dit forum steken! Het is bewonderingswaardig dat jullie onbaatzuchtig een deel van jullie vrije tijd willen besteden aan het beantwoorden van onze vragen! Echt knap, en we kunnen er alleen maar erg dankbaar om zijn! Ik had ook nog een vraagje voor jullie: Ik heb wat opgezocht over de linea nigra (op dit forum en daarbuiten) en ik lees overal dat deze lijn eigenlijk enkel in de zwangerschap voorkomt en bijna geen enkele vrouw altijd een lijn op haar buik heeft. Toch heb ik er wel één, al ben ik nooit zwanger geweest en nu normaal gezien ook niet zwanger ben. Ze is niet heel donker maar wel duidelijk zichtbaar: http://www.zwangerschapspagina.nl/album_pic.php?pic_id=14882 Weet u of er toch meer vrouwen zijn die dit buiten de zwangerschap hebben? En hoe dit zou kunnen komen? Heel erg bedankt! Groetjes, Sandra
hoi Sandra, nou, die info klopt niet hoor. Heel veel vrouwen hebben net zo'n lijntje als jij, alleen wordt ie in de zwangerschap veel donkerder en langer, tot aan de ribben toe. Mirjam